tisdag 2 oktober 2012

Hej!




Tittar bara in en snabbis för att säga hej :). Ska kasta mig i bingen så att jag är pigg eftersom det  blir det en heldag med photoshot (till smyckeskatalog) i Karlskrona imorgon. Ska bli hur kul som helst! Kameran ligger redan i bilen. För säkerhets skull liksom :). 

Nu, sooooooova.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst...... Idag har jag varit och hjälpt söta Åsa på Topiary med att fota nya bilder till hennes hemsida. Så håll utkik så kommer det snart upp en massa nyheter där. Tills dess får ni ett litet smakprov av mig här på bloggen istället. Enjoy :)!

6 kommentarer :

Anonym sa...

Ja, då säger jag varmt välkommen till Blekinge och Kallekrona då. Det är ju här jag håller hus....

// Happyvardag

Iris // Alla dagars kaos sa...

Fantastiskt fin den där metall-lampan! Hade velat ha två eller tre över vårt matbord, det hade nog livat upp vårt lilla ruckel lite :) Jättefina bilder du tar! och du, så tjusig du var i brudklänningen! :)

kram /iris

Browneyedgirl sa...

Godmorgon =) Tack för de fina bilderna, härlig inspiration!
Ha en toppen dag nu <3 Kram

Lallbacken sa...

Jättefin blogg du har ;) Ska titta in här mycket mer och få lite inspiration!!
/mia

dianasdrömmar sa...

Härlig inspiration

Beautifulosophy sa...

Vackra bilder, tack för inspo!caroline