torsdag 11 oktober 2012

På soff-bytar-fronten intet nytt!

Olivträdet har fått flytta in i hallen tillsvidare. 
Det är inte ditt fel, lilla soffa, att jag tröttnat på dig!

 Fejk-olivträdet tappar aldrig några blad. Loooove it!!


Alltså. Så här ligger läget. Jag har tröttnat på den lilla vita soffan som vi har i hallen. Japp. Tröttnat! "Man kan väl inte bara tröttna på en soffa sådär" menade min käre make och gav mig den där "inte-en-chans-i-världen-att-soffan-åker-ut"-blicken och jag kände att jag nog behöver... tja.... bearbeta honom lite.

Men tills dess.
På soff-bytar-fronten intet nytt!

KRAM

// Inredningsfrun

11 kommentarer :

Anonym sa...

Jättefin soffa jue!!!! Jag kan ta den ;-)

Ha en fin dag!

Villa Ell sa...

Man kan och får tröttna! Jag har precis "slängt ut" min soffa (en liknande)
Blocket och visp så kom det en tjej sju mil härifrån och hämtade upp den.
Ångrar du dig inte nu sa min man?, nä inte just nu iaf :-)

Hannashome sa...

Haha, känner igen det där!
Min man har gett upp och låter mig hållas med mitt byta ut o köpa nytt fixande.

Tror det skulle bli snyggt med nån stilren bänk från kanske Bruka Design med några snygga Tine K dynor på.

Jätte snyggt och fräscht med olivträd (fusk som riktiga).

Ha en toppen torsdag!

Kram Hanna

Solgården sa...

Ja i-landsproblemet känner jag igen, det där med att man tröttnat..tyvärr men, jag funkar så också! har tröttnat på våra soffor också och jag jobbar på att byta dom här hemma än hihi :)
Lycka till med ditt!

ha en toppen fin dag i solen!
kram/Sofia på Solgården!

Annaochlivet sa...

Åh sånt där olivträd har jag också och dom e ju bara sååå bra! Överlever allt liksom;) Ha en fin dag! Kram från mig

Maj sa...

Jag är såå glad att jag trivs med och gillar mina möbler. Jag läser många bloggar för det har jag som pensionär tid med och förundras ibland över att man så ofta vill ändra det mesta man har omkring sig. Vad beror det på? För mig har möbler en "själ" (inte alla) och då kan man väl inte bara tröttna på dem....det var inte annorlunda när jag var ung. Men vi är alla olika....

Anonym sa...

Haha, man kan visst tröttna på en soffa (på vad som helst egentligen :-). Känner igen mig
o-e-r-h-ö-r-t, även det där med bearbetning av maken...Själva åkte vi till Blomstermåla efter jobbet i fredags och impulsshoppade ett vackert skrivbord mitt på självaste bröllopsdagen. Den lilla manövern resulterade i en uppgiven blick, hya av täckt släp, sluta tidigare på jobbet, peta in skjuts av sonen till innebandyn, lämpa av skrivbord, åka tillbaka med släpet för att sedan inse att den goda oxfilégrytan kunde vi glömma på bröllopsdagen om vi inte skulle få äta mitt i natten... Men Robertos pizza är ju inte heller så dumt
:-). Så, med andra ord, jag är helt på din sida! Om vi hade ett skrivbord sedan tidigare på samma plats som det "nya"? Självklart!!!!/Mia på Baldersgatan

Johanna sa...

Jag köper den gärna :D Jag får längtan i hjärtat varje gång jag ser den här på bloggen!

Annie sa...

Visade din underbara blogg för min käre sambon häromdan, och han fastnade direkt för din soffa! Å jag kan bara hålla med honom love it!

KidzShopping sa...

Hej! Vilken fin blogg och vilket fint hem!

/Cissi

Www.kidzshopping.blogspot.com

KidzShopping sa...

Vilket fint hem du har! /Cissi

Www.kidzshopping.blogspot.com