tisdag 23 oktober 2012

I behov av kärlek!


Bricka från Louise Interiör.
 
Lite liljor fick följa med hem från 
den lokala blomsterbutiken idag.


Alltså. 
Vårt vardagsrum är i akut behov av lite kärlek. Eller ja, ganska mycket kärlek om jag ska vara ärlig. Jag skulle kunna tänka mig ett nytt matsalsbord, lite nya mattor, några nya lampor och så lite kuddar och lull-lull.
Alltså inte något man gör i en handvändning direkt.

Så.  
Jag börjar med att ta in lite nya fräscha blommor eftersom det är absolut lättaste och billigaste sättet att få lite "ny" känsla i ett rum. Resten, ja, det får jag ta lite pö om pö har jag en känsla av :D.

Imorgon ska jag iväg till skolan och ett gäng coola sexor igen. 
Som jag längtat!!

Nu, kaffe. Snart, sova sängen.

KRAM

// Inredningsfrun


7 kommentarer :

Browneyedgirl sa...

Då hoppas jag du får en härlig dag =) Vilka snygga kläder i inlägget under. Och hur kommer det sig att du är snygg i allt =)? Jättefina var dom i alla fall och skulle gärna sätta dom till önskelistan.
Kramen <3

dianasdrömmar sa...

Blommor piffar alltid upp :) kram Diana

Lallbacken sa...

Håller med dig, man liksom "tröttnar" ur när man har haft något längen. Men jag tycker att ditt vardagsrum är hur fint och fräscht som helst ;) Vet du, jag har en nästangranne som kommer ifrån Öland ;)
/mia

Åsa sa...

Fint :) Kanske lite färg, det är så vitt :)
Turcos, blått, cerise? Bra när man har en vit grund :)
Kram

Elin - AgnesAmelia sa...

Att börja med blommor är alltid en bra start :)

/Elin

Krannina sa...

Ja, blommar piffar till och piggar upp :-D

M.A.R.K.I sa...

Krása, krása, krása .........Marki