måndag 1 oktober 2012

Tävlings-dax!!




Så här glad blir jag av tävlingar. Tjohoooooo!!!
Smycken från Tree by Billgren och Bohemian Society. Poncho från Emmas Lillstuga.

Alltså. Vad vore inte en måndag utan något extra skoj. Som en tävling tex :)! Jag har fått äran att att lotta ut valfritt smycket från Tree by Billgren . Jojomensan! Där finns något för alla vill jag lova! 
Så. 
Vad ska ni göra för att ha chansen att kamma hem årets smycke?

1. Gilla Tree By Billgren på Facebook (easy peasy!)
2. Välj vilket smycke från hemsidan du vill ha skickat om du vinner 
(en liten motivering är ju alltid trevligt att läsa också :D) och lämna en 
kommentar i fältet nedan.
3. Kludda ner ditt namn och e-mailadress så att jag kan kontakta dig om du vinner.

Klart!!!

Så. Tuta och kör och håll tummarna. Om en vecka från idag, kl.20.00) drar jag en vinnare.

KRAM

// Inredningsfrun

17 kommentarer :

Jenny sa...

Hej hopp!!

Härlig tävlingar!! :)

Jag hittar inget namn på smyckena men nr 10/98 hängsmycke-klockan är suuuperfin!!
Jag heter Jenny min mail jennyagren76@hotmail.com
Tjin tjong!! Älskar fortfande din blogg :)

missjuneochjag sa...

Hej!

Blir lika glad som du av tävlingar! Ännu gladare blir jag om jag vinner halsband nr 28. Som en godispåse med en blandning av sött och salt, vore så fint att matcha höstkläderna med.

Ha en fin måndag.

Kram!

Frederica sa...

Åh vilken BRA tävling! Deras smycken är så snygga ;)
Skulle jag vinna så önskar jag mig armbandet som hade bildnr. 61.
Gillar såklart deras sida på facebook (frederica balk).
Motivering? Jag är nybliven trebarns mamma som de senaste fyra åren (sen första föddes) inte haft någon koll alls på mode pga tidsbrist och "mammakropp". Men den här hösten är jag taggad att ta tag i både det och vikten. Och smycken gör så mycket tycker jag! Detta skulle vara ett steg på vägen ;)

Ha en toppen start på veckan!
KRAM Frederica

Anonym sa...

Hejsan!

Är med och tävlar.

1. Gillar Tree By Billgren på facebook.

2. Om jag har turen att vinna, skulle jag vilja vinna halsbandet 19/98. Ett fint och speciellt halsband.

3. L-M smurf.an@hotmail.com

Carolina sa...

Hej

Jag blir oxå lika glad av tävlingar som du.
Jag gillar på Tree By Billgreb fejjan och så har jag tittat nu fram och tillbaka och tycker det är svårt att välja med efter en stunds velande så väljer jag nr 59 armbandet.

Motivationen är är det är kul att vinna, jag är inte mer värd det än någon annan men jag skulle bli väldigt glad om jag vann.

Ja och så vill man ju försöka vra lika snygg som du.

Ha en fin dag.

Kram Lina

Anonym sa...

Hej!
Å vilken rolig tävling, den vill man inte missa!!!

Gillar Tree By Billgren på FB

Vinner jag skulle jag välja smycke 38/98 :D

Kram Désirée
desiree__86@hotmail.com

Husfrun på landet sa...

Oh, likey likey tävlingar :)
Och Tree by Billgren, likey ännu mer! Blir alldeles toksnurr av alla snygga smycken, svårt att välja ett enda som är lite vassare än alla andra. Men jag skulle nog välja nummer 3 i deras look-book.
Som småbarnsmorsa är jag alldeles för dålig på att piffa upp mig, och snart är det en stor fest med jobbet och jag skulle vilja ha något som är så där "guuuuud-vad-snyggt-vart-har-du-hittat-det-där".
Så nu ska jag banne mig hålla tummarna en hel vecka :)
Kram Johanna

litenpumla (@) gmail.com

Photo by Emelie sa...

Alltså, nog för att det är mycket tävlingar nu på alla möjliga bloggar... Och nog för att jag alltid håller en tumme eller två för att vara den lyckliga vinnaren.
Men detta måste ju vara tävlingen med stort T!
Jag har suktat rejält efter dessa smycken, men faktum är att det finns så mycket snyggt så jag vet inte ens vad jag skulle välja. Vinner jag denna tävling, ja, vad skulle jag önska mig då; valfritt hänge (/örhängen/annat smycke) med döskalle på eller valfritt snyggt armband med kedjor eller något av halsbanden med runda klockor eller halsbandet med en "name tag" eller... ja, du förstår! :)
Nu håller jag tummar och tår extra hårt!
/Emelie
(oberg_emelie@hotmail.com)

Pernilla sa...

Hejsan! :)

Åh vilken kul tävling! Älskar bling bling så denna passa
mig perfa! :)

Gillar Tree by Billgren på Facebook.

Skulle jag ha turen att vinna, väljer jag det läckra
halsbandet 9/98.
Det var ju bara såå snyggt! :)

// Kram Pernilla

pernilla_sjostedt@yahoo.se

Browneyedgirl sa...

Tjohoo vilken bra tävling =) Har gillat på facebook, heter Ramona Boethius där.
Hittade inga namn på smyckena men nr 3/98 älskar jag =)
Min motivering: Vad kan kännas bättre efter att ha lyckats med målet att leva mer hälsosamt och träna regelbundet än ett vackert smycke runt halsen =) Vilken lycka. Som grädden på moset liksom. Håller tummarna.
Kram och tusen tack för en toppen tävling
browneyedgirlramona@gmail.com

Anonym sa...

*gillar på fb
*dojjan74@hotmail.com
*ujujuj va svårt att välja,men väljer, efter en stunds klickande framochtillbaka, nr 21.självklart egentligen...Min man är född i lejonens tecken och vår yngsta heter Leo så på det viset blir de bägge representerade.

Anonym sa...

Jag gillar på FB och vill gärna vinna halsbandet med nummer 36/98. Jag har inget svart halsband och detta var bara så himla snyggt! Passar ju till allt! Man kan nog säga att jag behöver en sådant halsband ;-)

krannina@hotmail.se

Livet är Underbart sa...

Vilka fina smycken! Och välja bara ett ;) Men nr 6 var kanon snyggt. Skulle passa till en vit skjorta, svarta byxor och höga stövlar. Håller verkligen tummarna för det ;)

Om jag vinner så finns jag på livet_ar_underbart@yahoo.se och heter Jenny!

Kram kram

Anonym sa...

Gillat, jajamen det har jag gjort :)
Ååå efter många bläddranden fram och tillbaka hade halsband nr 28 hängt fint om min hals. Den hade passat lika bra ihop med mig som glitter passar med nyår, vin med choklad och chips gör med dipp...med andra ord jättebra :)

Kram från en som hoppas på tur :)
Sirja
dorabella-@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Vet inte vad som händer med mig, när jag ser ett smycke med peace märket!
Ögonen tindrar, pulsen stegras, "dregel" i mungipan, blir helt salig.
Så endera nr 70/98 eller 38/98..

Gillar sen tidigare på fb
Ha det så gott önskar Marie L-M
ragna_marie@hotmail.com

Anonym sa...

Föll handlöst för Black Leather Armband artnr: 8002
Även en 50+ vill känna sej tuff ibland;)
Wiking59@hotmail.se

MiaC sa...

Kul, coola smycken måste jag säga. Nr 16 eller 56 skulle gärna få komma hem till mig =) Kram kram