torsdag 11 oktober 2012

Barn!


Barn #lycka


Imorgon ska jag ut till härliga fyrakluddare i skolan igen. Ljuvligt!!! 
Är så otrolig tacksam för att jag får jobba med som lärare och jobba med barn. Barn gör så att jag alltid på står med båda fötterna på jorden, får mig att vara sann mot mig själv och bara vara den jag är. 
 För man kan aldrig försöka vara någon man inte är runt barn, för det genomskådar de på en gång. 
Är jag ärlig, rak och ger av mig själv får jag det tillbaka i förtroende hos barnen. Å att vinna ett barns förtroende är alltid lika stor för mig. Mäktig känsla!! 
 
Kids alltså. 
Tack för att ni gör mig till en bättre mig!

Nu, borsta gadden. Snart, kasta mig sidledes i bingen.

KRAM

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

Lena - gott för själen sa...

Härliga bilder på en söt flicka! Ungar är fantastiska!

Ha en fin fredag.

Kram Lena

Browneyedgirl sa...

Härliga barn säger jag med =) Vilket härligt jobb att få arbeta med dom. Det ger verkligen något.
Ha en mysig fredag nu! Kramen <3

Anonym sa...

Javisst! men den där tösen går nog inte i fyran med glugg och allt.;-)

Christina