måndag 1 oktober 2012

Bus!

 Vad jag ska göra idag!


Idag ska jag iväg på bus. Superhäftigt bus! 
Förra veckan var jag iväg på planeringsmöte eftersom jag (och en vän) ska bli fotad till en smyckeskatoalog för ett lokalt företag .
Smycken, tingeltangel, brudklädsel, ja, hela baletten. Tror ni att jag kommer att trivas!?! Tjohoooooo! Idag blir det bröllops-fotografering vid vårt vackra slott och på onsdag drar vi i väg till Karlskrona och fotar "förlovnings-pics" med bland annat smycken från Efva Attling och Lotta Jewellery. 
Galet roligt!!

Så. Här kan jag inte sitta och häck. Idag ska jag ju "gifta mig" :D! 

KRAM

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

Linda sa...

Ha det så roligt på ditt lilla busäventyr. Låter ju galet kul!

Kram Linda

Anonym sa...

Oj,så skoj!!!! Njuuut!!!

Lena - gott för själen sa...

Vilket roligt bus! Ha det så kul!