tisdag 16 oktober 2012

Varsågoda eller förlåt!

Bilder: IKEA Press


Alltså. Förlåt. Men jag var bara tvuuungen att klämma in lite pre-julinspiration så här i mitten av oktober. Kunde bara inte låta bli. Julnörd och julströd som jag är :). 
Varsågoda eller förlåt
vilket ni än behagar men I looooove it :).

Idag fick jag en liten sneak-peak på de första bilderna från fotograferingen för smyckeskatalogen (för en lokal Smycka-butik) som jag fått äran att vara med i. Ja, herreminje så tokigt det är att se sig själv i bröllopsmundering och allt. Men det blev fin, fina bilder. Hoppas att snart kunna visa er lite pics :). Fortsättning följer på den.....

Nu, kaffe och nougat i soffan. Snart, förbereda morgondagens lektioner.

KRAM

 // Inredningsfrun

9 kommentarer :

howshemakesit sa...

Yes, time to go shopping :-) The lamp with cupcakes is fantastic! And the bike with lights! Awesome!

Helena sa...

Bring on the Christmas, säger jag bara! :-) Kram på dig!

Elin - AgnesAmelia sa...

Vackra bilder :)

/Elin

Frusol sa...

Yeeehhh älskar att det finns fler julnördar än jag :-)
Så TACK TAC TACK TACK!!!!

Hörde de börjat julskyltningen nu så det blir en trip dit i helgen.....

Kram

Browneyedgirl sa...

Vilka härliga bilder =) Så lustigt, jag nämnde julen i min blogg och vilken julnörd jag är med, i love it *skrattar* Så jag är helglad att du valde att slänga in lite julbilder. Kram fina du <3

anettan sa...

Jag tackar// kram från ännu en jultoka www.anettan.blogspot.se

Ninni sa...

Vad mysigt med jul igen! Jag hoppas att man får följa med dej i ditt julpyntande i år igen! Du inspirerar mej så himla mycket!

VivanDivanGoesFashion sa...

Här är en till julnörd. :-) Läääängtar nästan tills man får ta fram stjärnor och stakar

Ha en fin dag
Kram
/Vivvi

Anonym sa...

UNDERBART! Jag längtar redan till jul och blir jätteglad av lite inspiration på din blogg :)