måndag 22 oktober 2012

Malenami!!!

 Världens vackraste Malena och jag 
när vi besökte Tintin Style.


Jag har ju totalt glömt bort att berätta att min vackra finska lilla mumintrolls-vän, Malena, har börjat blogga under eget domännamn och där med fått ny bloggadress
Så klicka er in på sidan och uppdatera era bokmärken så att ni inte missar hennes ljuvliga inlägg. 

Nya adressen är; 


Så. Det får blir dagens länk-kärlek :).

Nu, kvällsmacka (jamen det taaaar lite tid att jobba bort den vanan har jag upptäckt). 
Snart, hångla kudden.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst...... Malena!!! Du fattas mig!!! När kommer du till Öland :)?? <3 br="br">

4 kommentarer :

Anonym sa...

Har alltid gillat din blogg o din förmåga att bjuda på dig sjäv men sen en tid tillbaka kan jag inte låta bli att oroas över din galopperande utseendefixering och din till synes ohälsosamma avmagring. Det är bara du som bestämmer hur bloggen skall se ut och till vem du riktar dig men som vanlig medmäniska reagerar jag på förändringen som inte känns helt sund. Kör gärna på som du gjorde tidigare men med nya, framåtskridande o annorlunda inslag. Men glöm inte bort dig själv o fall inte in i den del av bloggvärlden som fokuserar på kroppsfixering. Vi gillar ju dina inrednings-nördiga inlägg :-)

Browneyedgirl sa...

Godmorgon =) Ska sbolut klicka in på den bloggen. Vad fina ni är <3 Vänner är underbart att ha! Kram och ha en skön dag

dianasdrömmar sa...

Skrattar gott åt inlägget innan ang RRRRR, kommer ju frå Kalma...r men bor i 08 se 20 år tillbaka och alla vill jämt höra mig säga rrr tom småkillarna sen ligger dom dubbelvikta :) Malena ja hon är underbar träffade henne på Efva Attling event i Stockholm, mysigare tjej får man väl leta efter :) kram Diana

Anonym sa...

Hej! Undrar vad det är för jeans du har på dig på bilderna, ser så sköna ut o är jättesnygga! Fin blogg du har!