fredag 7 september 2012

Å vart sideboardet tog vägen!







Eftersom jag tyckte det var på tiden att Bebis (nä han heter inte så men har fått heta det här på bloggen sedan jag började så han får fortsätta heta det ett tag till :D) fick sig ett skrivbord. Å eftersom jag var i fixartagen och ville göra om nu, nu, nu (helst igår) så snodde jag sideboardet ute i vardgsrummet och flyttade in i hans rum. Det var i perfekt höjd med låda och benstöd och allt. Bästa!

Så. Nu vet ni vart sideboardet tog vägen. Men då återstår bara frågan, vad som nu står där???

Fortsättning följer :).....

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst...... Den blårutiga tapeten är samma som vi har i köket fast en annan färg. Den kommer från Boråstapeter men utgick ur deras sortiment -07.

7 kommentarer :

Johanna sa...

Vilket fint litet pojkrum:)

Kram Johanna

Anonym sa...

Hm såg lite konstigt ut tycker jag!

Anonym sa...

Hejsan!Åh, vad kul att äntligen få se sonens rum. Har väntat på det... Jag undrar hur breda hyllorna är i hans rum?
Vi får väl nån gång i framtiden även se badrum och toa? ser fram emot det också; ) Ni har ju bara såååå fint, ett riktigt drömhem!
Hälsningar Anne

Rafaellascreativa sa...

Vad fint och mysigt och " bebis " verkar trivas med sitt nya skrivbord! Mvh Carina

Browneyedgirl sa...

Det blev ju toppen =) Här ska med skaffas skrivbord till barnens nyrenoverade rum, sen är det tip top =) Men du, vad har hänt med kommentarerna, ser inte en ända på något inlägg *nyfiken* Kram och ha en toppen lördag

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vad fint det blev med bordet!! Och behändigt med nåt att sätta än så länge lite korta ben på!!
Kram!

Anonym sa...

Hej
Vilken cool sjörövarmus! Var hittar man den?
Tack!