onsdag 26 september 2012

När det blir ombytta roller!


Inredningsfrun po(ncho)serar.

Ofta så tipsar ju jag er om saker och ting som jag tycker att ni ska få nys om. Det kan vara recept, blomtips (jag lovar att snart lägga ut länken till mitt orkidé-tips igen), kläder eller mysiga fik som jag gillar lite extra. Men ibland blir det ombytta roller och det är ni goa läsare som tipsar om saker som ni tror skulle passa mig. Sist var det en läsare som hittade en poncho som hon trodde skulle klä mig. Å jag klickade mig vidare och volilá! Jag föll som en fura (så tack söta S för tipset). Så fortsätt gärna skicka mail om saker, platser, hemsidor jag inte ska missa. Det gör mig alltid glad (och lite fattigare)!!

Idag har jag varit på ett spännande möte som jag berättar mer om ikväll. Tjohoooooo!!

Nu, lunch. 
Snart, förbereda morgondagens lektioner.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssssssssst...... Sötaste ponchon med luva hittade jag HÄR!!!

5 kommentarer :

Browneyedgirl sa...

Ja tänk denna hösten skulle jag ju köpa mig en poncho =) Men har inte gjort det än. Men idag har jag rensat garderoben och se en poncho var precis det som fattades =)
Nu hämta barn frn gympan. Kramen

Eva sa...

Måste bara säga vad jag tycker: Alldeles för mycket reklambilder!

Anonym sa...

Heу! Τhis ροst coulԁ not bе writtеn any bеtteг!
Reading this post rеminds me of my old room mаte!
Ηe always κеpt talking about this. I wіll
forward this page to hіm. Prettу surе he wіll hаve a good reаd.
Thank yоu foг sharing!
Have a look at my web page - heel lifts insoles

Anonym sa...

Hej!

Jahapp, så var det fritt fram för lite smygrekalm härdå : )
Finaste barnskorna hittade jag på www.ettlitetpar.se
Av någon anledning som denna otekniska människa inte förstår så MÅSTE man skriva www.
Hoppas du kommer att gilla skorna, och att det kan passa dina killar..?!
Ha en härlige dag och tack för en inspirerande blogg!

Mvh/ Louise

Iris // Alla dagars kaos sa...

Vad var det nu för ett hemligt möte du var på? jag blev jättenyfiken ju :)

kram /iris