fredag 21 september 2012

Vad jag gjort idag!


Herreminlillagud vilken dag jag haft idag. Jag har fixat i ordning en liten cupcake-monter och stått och kastat ut (inte bokstavligen) cupcakes till höger och vänster så att svetten lackat (bokstavligen). Väldans trevligt måste jag säga och förbenat roligt att få möjligheten att prova på lite sådana här uppdrag. Iallafall.
Å så har jag fått träffat världens sötaste Sigrid (som vann årets Masterchef). Vilken matdonna!! Uj, uj, uj! Himlans cool! Å efter en dag med sötsaker runtomkring mig så drog jag vidare till ett annat ställe fullt av sötsaker dvs genrepet till morgondagens stora Fashion show. Efter ett par timmar där är jag nu ääääntligen hemma och nedsjunken i soffan. Nu ska jag snart kasta mig huvudstupa ner i bingen eftersom jag kommer att vara borta precis heeeeela dagen. Så.

Natti natti alla goa. Jag är så glad att Ni finns där ute!!

KRAM

// Inredningsfrun

8 kommentarer :

Photo by Maria sa...

Det lät som en toppenuppgift att dela ut cupcakes och att få träffa härliga Sigrid..

Sov nu gott och ha en fin lördag..

Kram Mia

Browneyedgirl sa...

Vilket roligt jobb =) Att få dela ut smarriga cup cakes och dessutom träffa Sigrid, visst är hon jättesöt =) Och det är du med <3
Ha en härlig dag!
Här ska jag ta hand om sjuka barn. Min lilla blogg har blivit lidande av alla sjukdommar hemma...trist men sant! Men att kika in hos dig, det hinner jag =)
Kramen

VivanDivanGoesFashion sa...

Låter som en bra helg. Inte nån dålig uppgift att dela ut cup-cakes. Fast jag skulle haft svårt att inte kasta alla i munnen på mig själv...sååå gott ju :)

Kram
/Vivvi

Anonym sa...

Lycka till idag & hälsa mannen din!

Kramar ifrån oss på
andra sidan kusten:)

Anonym sa...

Mycket trevlig vit skjorta du har på bilden. Var har du skaffat den?

Anonym sa...

Gud vad roligt du varit med om!
Kul att följa dig!
Ha en go kväll nu!
Kramar Annica

lyckobo sa...

Oj wow vad du fått vara med om! Ser både sött och gott ut :)!

Ha det så bra!

Anonym sa...

Hej fina du!
Koftan från Vero Moda som du hade på bilden där det även var utlottning av en väska med fransar på, var den koftan köpt i år? Verkligen jättefin!