måndag 3 september 2012

Runt, runt, runt!


Ommöblering sker!!


Runt, runt, runt har jag sprungit här hemma idag. Som om jag försökt springa ifatt alla fjärilar som fladdrar i magen. Runt, runt, runt och tvättat, städat, fixat, donat, flyttat runt och möblerat om. Runt, runt, runt. Å runt, runt, runt igen.

Så nu är huset skinande rent och omflyttade möbler har accepterat sina nya platser i huset (å min käre make likaså). Men fjärilarna i magen, de har minsann inte gett med sig. Tur att jag gillar fladdret!!
Dagens outfit!


Det blev också en riktig morgonrocksdag (bokstavligen) idag och det var banne mig inte igår. Älskar´t!

Nu, kvälls-ägg (japp, kvällsmackan är ju utbytt). Snart, natti natti.
KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst....... Från om med imorgon och tio dagar framåt kommer jag att ha svårt att svara på mail eller publicera era kommentarer här på bloggen (ni kan fortfarande lämna men jag kommer inte att kunna publicera dem på en gång). Även Instagram kommer förmodligen att vara stendött för min del. Bara så att ni inte tror att jag har gått och kastat in handduken eller så :D.

6 kommentarer :

Gabriella sa...

SV: Åh jag är supernöjd med mina fynd!=)
Tack för ditt snabba fina svar! Alltid roligt med lite blomtips=) Skönt att få ha en morgonrocksdag, låter underbart, och så fin den är din morgonrock! Kram

Anonym sa...

Spännande!
Lycka till!

Emschen sa...

Ajdå har AjFånen blivit sjuk?

evalevabo sa...

Så härligt och snyggt med alla dina hemma hos- bilder. Skit vad fint ni har. Älskar ju inredning jag med. Om du varit inne på min blogg. Bilder bilder hemma här och var. Intresse.. So what. Ett så starkt intresse. En del gillar bilar, frimärken...
Du bjuder på dig själv. Härlig blogg. Rak o enkel... Mot många andra.
En sak bara. Svart vitt hem. Vackert men så ut tjatat. Skulle lägga in mer färg i hemmet. I kuddar, mattor, à du vet.
Ha det fint
Kramis

Lena - gott för själen sa...

Men hur spännande lät inte det där då!? Jag förmodar att det är något positivt! Lycka till hur som helst.

Kram Lena

Browneyedgirl sa...

Godmorgon fina frun =)
Så härligt med en morgonrocks dag, det var inte igår. Visst är det härligt med lite fladder i magen *hihi* Kommer gå så bra vad det nu än är. Ha det toppen =)
Kramen <3