söndag 30 september 2012

När man har det gött!

En massa fin, fint från Mormors Fönster.


Å så var den här helgen över fortare än den börjat. Men så är det ju när man har det gött :)!!! Tiden bara flyger iväg. Jag har bara latat mig (jobbat lite dock), ätit, fikat och mys med familjen och tankat på energidepåerna. Bästa!!
Nästa vecka är fullspäckade med en massa roligt och mer om det berättar jag om imorgon. För nu ska jag kasta mig hejdlöst ner i bingen så att jag är pigg och fräsch imorgon. God knows att det kan behövas :).

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst...... Idag bjuder jag på en massa fint som jag var och fotade till Mormors Fönsters hemsida. Så. Håll tillgodo :).

3 kommentarer :

Vuxenmamman sa...

Ja jösses så mycket fint det fanns där. VAckra saker som skulle kunna komma direkt hem till mig.

Browneyedgirl sa...

Då hoppas jag att du fick sova gott i natt =) Ocg är utvilad och start klar inför en ny vecka. Kram kram <3

dianasdrömmar sa...

Brukar alltid besöka Mormors fönster när jag är hemma och hälsar på :)