tisdag 18 september 2012

Fashion week!


Bricka och tavla från Louise Interiör, skål från Modesto,
Sturehofkruka från Mormors Fönster,
små värmeljushållare från Nordljus, högljuslykta från Indiska.


Denna vecka är det Kalmar Fashion week och staden fullständigt bubblar av allt som har med mode, inredning och mat att göra. Härligt!! Självaste Lars Wallin kommer och gästar staden och ska visa kläder på den stora modevisningen som avslutar veckan (visningen är på Kalmarsalen och går av stapeln på lördag, 14 och 17). Själv har jag fått den ära att medverka i visningen, men ska dock visa en massa coola smycken (vilken passar perfekt eftersom detta ju är mitt tingel-tangel år!!!). Iallfall.

fredag kommer jag även att hålla i en Cup-Cake-workshop i ett stort affärshus (Giraffen) där jag även kommer att tipsa om lite smått och gått när det gäller cup-cakes till barnkalaset. Så ta med dig kidsen och kom förbi, vettja, och hejhallå på mig. Jag kommer att befinna mig i närheten av Maxi-ingången och står där mellan 11-16 ish. Å just det ja. Jag kommer även sitta med i juryn för Fashion Cake 2012 där allmänheten (alltså alla ni som vill delta) kan lämna in en häftig, cool, originell och god (ätbar) fashionabel tårta. Ska bli galet kul!!!!

Så. Summa summarum. Baka en tårta. Kom och cup-cake-work-shoppa med mig. Gå på modevisning.

Det var nog allt.

För nu.

:)

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst..... Idag visar jag er smått och gott från vardagsrummet. Håll tillgodo.

3 kommentarer :

Fru Froby sa...

Låter ju sjukt smarrigt att vara Inredningsfrun den där lördan. Själv får jag nog nöja mig med de eventuella bildbevisen. Det får duga. Lycka till!

Browneyedgirl sa...

Vad mycket skoj att se fram emot =) Blev lite full i fniss när jag bläddrade bak i din blogg och fick läsa att du med är lite av en jul tok *hihi* Älskar julen och drömmer och funderar redan kring hur årets julpynt ska se ut. Shhh, bäst att inte prata högt om det, man vill ju inte verka hel knasig...*hihi* Idag ska jag göra ett rönnbärs hjärta som du så fint också tipsat om, skoj!
Ha en toppen dag! Kramen

Sandra:) sa...

Ååh vilken fin lykta, nu ska jag springa till Indiska:) Hih. Tack för en mysig blogg:) Kraam