tisdag 4 september 2012

Det kom en fråga!

Lillebror sover inte i sin stora säng än. Å det lär väl dröja
för den är belamrad med.. ja... lite annat.....


Det kom ett mail för någon vecka sedan sedan; "..... så jag undrar nu vart ni förvarar alla era skivor, dvd, filmer och sådant. Jag hittar inget bra sätt att förvara dem på......".

Tja. Vad ska jag säga. Det har inte jag heller gjort. Uppenbarligen. Men hey! Huvudsaken är väl att de inte syns :D!!!

KRAM

// Inredningsfrun med skivor i sängen

7 kommentarer :

Anonym sa...

Hej!
Tack för en inspirerande blogg!
Mitt bästa tips för cd/dvd är att slänga alla fodral och sätta in skivorna + omslag i plastfickor i vackra pärmar. På detta sätt tar de minimalt med plats och pryder sin plats i ett gammalt vitrinskåp eller helt enkelt på kontoret!

Ha en bra dag alla!
Linda

Flickornas Mamma sa...

Kort fråga.
Brödburkrn på bänken i ditt kök. I emalj eller porslin och vart är den köpt?
Letat mig fördärvad men antingen är dom för dyra eller fel form eller fel material.
Må gott
Http://rundvandring.blogspot.com

/Maja

Linda sa...

Så bra!!!! Skönt att se att det är fler som har rena ytor men fullt i garderober eller ja, hmmm sängen. :)

Kram, kram

Lena - gott för själen sa...

Hahaha, ja så kan man ju också göra.

Kram Lena

Anonym sa...

Hahaha...den var bra, det kallas väl dold förvaring?/Helena

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Har precis hittat till din blogg, och gillar den mycket! :-)

Undrar över namnet (om du kommer i håg) på den svarta koftan från Gina Tricot? Så snygg, men hittar den inte?

Ha en mysig kväll!
Lina

Anonym sa...

Ang CD-skivor och filmer så gjorde vi oss av med det mesta i somras. När jag gick igenom samlingen var det flera jag inte lyssnat på på evigheter så det kändes som jag kunde vara utan dom. Gav till insamling och är nöjd med det:=)
Kvar blev ett fåtal och det känns rent och fräscht. Ett litet tips!
Carro i Uppsala