söndag 2 september 2012

Pirrig!


Björnbärs-säsong.
Plötsligt händer det. Alla underbaringar sitter still samtidigt.
H-A-A-A-A-A-L-L-E-L-U-L-E-J-A!!!
Dagens söndagsfika. Paj med hallon och banan. Yummi, yummi!
Dagens Instagram-bilder

Nästa vecka ska jag iväg på bus och känner att jag minsann är lite pirrig i magen. Älskar sådant där pirr! Ni vet när man sett fram emot och längtat efter något en längre tid och plötsligt är man där. Mitt i pirret och fjärilarna i magen. Pirrpirrpirrpirrelipirr.

Älskar´t!!

KRAM

// Inredningsfrun med magen full av fjärliar

3 kommentarer :

Browneyedgirl sa...

Godmorgon =) Gissa om jag blev glad när jag såg att gulliga du lämnat ett spår i min lilla blogg. Hoppas du haft en härlig helg och får en toppen bra start på veckan.
Blir allt lite nyfiken på vad det är som du har på G.
Ha det fint fina du <3 Kram från mig

Sandra sa...

Låter jätte gott! Receptet hade vi inte tackat Nej till :)

Therese sa...

Pajen såg riktigt god ut! =) Kram