onsdag 19 september 2012

Vinn min väska!

Då var det tävlings-dax här på bloggen.....
..... å då blir jag så häääääär glad.....
..... för jag får lotta ut coolaste fransväskan......

..... som är lika cool från alla håll!!!



Så. Då var det tävlings-dax här på bloggen. Väldans trevligt måste jag ju säga. Tävlingen hålls i samarbete med Nordljus och det är den fina fransväska (på bilderna ovan) som ni kan vinna. Woop, woop på den liksom!!!! Vad ska ni då göra för att roffa åt er den då. Jo;

1. Gilla Nordljus på Facebook (å kanske samtidigt passa på att gilla "Inredningsfrun" där också när ni liksom ändå håller på och trycker en massa).
2. Vad av "Nyheterna" hos Nordljus är du mest sugen på just nu? Kanske något nytt att lull-lulla-hemmet med, eller kanske något mulligt doftljus, eller kanske något höstfint att pryda din lekamen med. Ja, ni förstår.....
3. Lämna en kommentar här nedan med namn och e-mail adress.
4. Håll tummarna till den 25/9 kl. 20.00 då tävlingen avslutas.

Så heja, heja er!

Nu, fix-i-ordning. Snart, till stan.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst......... Koftan jag har på mig kommer från Vero Moda, skor och jeans från Gårdby Kafé och Lanthandel, sjal från Små Idéer, smycken från Tree by Billgren.

66 kommentarer :

vitapusselbitar by me sa...

WOW Vilket fin Väska!
Klart jag vill vara med på din utlottning om den!
Skulle passa perfekt nu till hösten! Och som kan fyllas med alla dessa saker en tre barnsmamma måste ha med sig.
1. Har Gillat Nordljus och så klart "inredningsfrun" på facebook.
2. Jag är sugen på en
Cosmetic bag "Dragonfly" Vanilla Fly från Nordljus.
3. Lämnar en kommentar och mitt namn är Eleonor min email elletorstensson@hotmail.com
4. HÅLLER ALLA TUMMAR OCH TÅR!
Ha en fin dag.
KRAM ELLE

Anonym sa...

Jag skulle vilja ha klänningen sweetie stone från Noa Noa. Nu hoppas jag på att vinna den supersnygga väskan:-)Pernilla Engelholm nilla_matte@hotmail.com

/Kram från lilla mig.

Carolina sa...

God morgon
Jag äälskar dina tävlingar.

Vad vill man inte ha från Nordljus. Jag har kikat runt och hittat

* Burkar COFFEE TEA SUGAR - Bloomingville
* Kuddfodral Flying - Vanilla Fly
* Väska Skull Army - Vanilla Fly

Men det finns ju sååå mycket mer men och jag är tvungen att välja just nu så är det dessa tre ting jag önskar.

Ha en fortsatt bra dag.
Kram Lina

Malin sa...

1. Gillar redan på fb - både dig och Nodljus.. ;)
2. Fantastiskt mycket på höstnyheter - svårt att välja. Hittade massor till hemmet, men tillslut föll mitt val på en Creamklänning. Emma Dress i denim och med spets. http://www.nordljus.net/se/art/klanning-sally-cream-1.php?grp=1496251
3. Malin Ström
malin.strom@norrbygden.fastighetsagarna.se
4. Håller både tummar och tår!! Hoppas hoppas hoppas!!

Ha en fin fin dag.

Ellan - Livet hos Ellan sa...

Jag suktar efter en vägglampa från Bloomingville. Got my eyes on it sen länge!

Håller tummarna stenhårt nu och hoppas på vinst!

Kraaaam

tina sa...

ÅHH JISSES ALLT ALLT ALLL vill JAG HA hihi..men om man ska välja då

ORIENT SKÅKLEN FR RIF DESIGN el varför inte affischen med skalbaggen ja jisses svårt att välja..GLASKLOCKAN va ju lockande med som sagt ALLT å väskan är ju TOO DIE FOR..hoppas på tur gillat på fb både dig och nordljus :)

TACK för en fantastisk inspirerande och underbart härligt enerbgigivande blogg blir bara så happy av att se dig !!

KRAMAR I MASSOR
/ Tina

Anonym sa...

Åh vilken fullkomligt ljuvlig väska! Som en förlängning av ett långt hår. Den skulle jag vilja ha.

Älskar nordljus och just nu har jag ett sug efter ljushållare i fattigmanssilver vilket finns många fina hos nordljus. Blir till att klicka hem ngr nya i höst. De ger så underbart mysigt ljusflimmer och ju fler "olika" former tillsammans desto finare tycker jag.

HöstKramar/ Karolina
byssan28@hotmail.com

Karoleen sa...

Väsktokiga jag kan inte sluta dregla över de vackra väskorna som Nordljus fått in. Favoriten är Väska Star Marianne Black - DIXIE. Så fin i höst med två av mina favorit element, skinn ock stjärnor =) Nu gäller det bara att hålla tummarna för att an har turen med sig =) Gillat båda sidorna på FB.

Anonym sa...

Jag älskar när hösten kommer & man får lov att bädda ner sig inomhus med gott samvete :). Längtar både efter Yankee Candle Clean Cotton, Sjal Florence Beige Lux edition & Cosmetic Bag "Dragon Fly". Självklart har jag även gillat båda de nämnda sidorna på Facebook.
Kram Louise
louise_eandersson@hotmail.com

Anja sa...

Åhhhh....lika spännande som alltid :-D 1)har såklart gillat både frun och nordljus sen lääääänge ;-) 2)nordljus fina saker har så allt i deras butik man vill ha....kan inte bara säga en ända grej då allt är lika vackert om du frågar mig ;-) lite rim som vanligt.....hoppas att det räcker längre denna gången :-D 3) Anja Thelander heter jag och skriver om livet som fembarnsmamma och inredningstokig i bloggen vitamöbler och barnbus :-) en underbar dag önskar jag dig....nu håller jag tummar och tår :-) kram//Anja

Lena - gott för själen sa...

Riiiktigt snygg kofta!

Går in och tävlar senare.

Kram Lena

Browneyedgirl sa...

Wow =) Har gillat på face book, och dig gillar jag redan *hihi*
Oj så mycket fint. Men eftersom jag fixar myshöst hemma nu så gillar jag dessa extra mycket
1. Burkar, coffe, tea sugar, bloomingville
Skulle smycka köket fint. Eller något av de mysiga doftljusen =)
Heter Ramona på facebook och mailen är browneyedgirlramona@gmail.com

Håller alla tummar jag kan <3

Husfrun på landet sa...

Ohhh, vääääska :) Me love!!
Nu är det ju så att jag redan gillar både Nordljus och Inredningsfrun på Facebook :)
En nyhet som jag är så himla sugen på är en mössa, I kid you not!
Mössa Smile hood från ChillNorway, för det är så förbenat svårt att hitta snygga mössor.
Så nu håller jag både tummar och tår, tänk om jag kunde matcha mössa OCH snygga väskan. O-la-la :=
Kram Johannapanna

Lindas plats sa...

Jag gillar väskan, men måste säga att det var en riktigt snygg tröja du har på dig.
Alltid lika trevligt att titta in på din blogg
Mvh Linda

Marthina, Holmbytorp sa...

Supersnygg ju! Gillar båda på fb och skulle gärna införskaffa porslin från Rif Design, helt underbart vackert! Kram från Marthina, holmbytorp@telia.com

Karin sa...

Koftan du har på dig, är den från i år? Den är jätte snygg!!

Anonym sa...

Gillat. Detta bland mycket skulle jag kunna tänka mig -

Mugg Marin Orient - Rif Design
Klänning Sally Lace Iron - Cream

Kramen
Mona
mosv@home.se

Photo by Maria sa...

Åhh.. En väska helt i min smak, så den vill jag ju helt klart vara med och slåss om =)

Jag gillar både Nordljus och dig på fb så det är ju avklarat sedan en tid =)

Kollade igenom höstnyheterna och där var ju en del som jag gärna hade velat ha, men om jag skall välja en sak så skulle jag hemskt gärna sett att pallen i industrilook hade bosatt sig hos oss..

Ja Maria Johansson heter då jag och min mailadress är photobymaria@live.se

Och nu då håller jag tummarna för att väskan skall få ett nytt hem hos mig =)

Ha nu en finfin dag på vackra Öland..

Kram Mia

Maria sa...

ooh my good vilken väska,den skulle passa finfint nu när jag o min man ska resa på weekend till Budapest.

Gillat Nordljus= check
Gillat dig=check

Drömmen hade varit att pryda min "lekamen" med den fantastiska västen från Love Forever jag säger bara GRRR."love" Maria

Maria sa...

ohh my good vilken väska.
Den hade passat finfint nu när jag o min man ska resa till Budapest.
Gillat Nordljus= Check
Gillat Inredningsfrun= Check
Skulle vilja ha den ursnygga Love Forevervästen säger bara GRR.
"Love Forever.Maria" ;))Där fick jag allt till de;))

Anna sa...

Gillat är klart :-)
Suktar efter en härlig poncho, finns underbara på nordljus.
Genom_molnen@hotmail.com

Håller tummarna för att väskan flyttar hem till mig :-)
//Anna

Anonym sa...

Hej. Då gör jag ett nytt försök att skriva här. :D Har varit inne och gillat sidan och kollat runt lite sååå mycket fin, blev förtjust i bark ljusen dom tyckte jag va häftiga. Carina syren heter jag och min mail är carinasyren67@hotmail.com. Ha det gott . Kram

Anonym sa...

väskan är ju hur snygg som helst och vill mer än gärna vinna läckerbiten!

Nu när hösten är här och uppe i fjällen där jag bor börjar vi våndas över att det snart kommer falla snö. Jag däremot ÄLSKAR den här tiden, tänk: tjocka koftor, raggisar, plädar, eld i kaminen och varm o´boy med ostmacka :) Något som jag suktar efter att vira runt mig denna murriga tid är Bohemian Poncho Dusty Mix, den är bara för underbar!

Den skulle passa galet bra tillsammans med väskan också ;)

Ha det fint!
////Louise
louise_sinah@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Vilken underbar väska, så fiiin.
Jag har varit inne och gillat Nordljus sidan.
Men det var redan min favoritbutik.
Det jag tycker om är Trofen Texas long horn. Så fin den hade blivit i min hall.
Kram!

Eva sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
sarah sa...

Åh vilken fin väska!! Med Precis lagom detaljer, Självklart vill jag vara med och tävla:) Har aldrig kommenterat din blogg förut, men jag läser dagligen, fin inspirationskälla!
En nyhet från nordljus som jag skulle vilja ha är den snygga väskan "Väska Stenbock Army - Vanilla Fly", Eftersom jag älskar väskor:), eller en orient skål, då de är sååå läckra!
Har gillat Nordljus på facebook. Kram! /Sarah (sarah_ek_@hotmail.com)

Anonym sa...

gillar redan på fb
åh den väskan vill man ju bara ha!hela outfiten du har på bilden-skitsnyggt!
svårt att välja bland allt snyggt hos nordljus men svartvit keramik är ju aldrig fel,eller någon av armyväskorna oh lala
dojjan74@hotmail

Anonym sa...

Roligt att få tävla om en sådan läcker väska! Det är väl ingen som skulle tacka nej till att bära den runt axlarna! ;-)) Jag har gillat Nordljus och du har varit poppis hos mej länge på Facebook! Jag gillar mycket av Nordljus lullilull, bland annat Stenbocks huvudet och har även förkärlek till mössor av ChillNorway! Nu håller jag tummar och tår! Kram ❤ Sabine sabine.svard@hotmail.com

Anonym sa...

Hej så fin väska, vill gärna vinna denna.
Har gillat Nordljus och Inredningsfrun.
Bland nyheterna fastnade jag för gummistövlarna från Noa Noa. Passar perfekt till mitt nyvunna trädgårdsintresse.
Helena

helk70@gmail.com

Livet enligt Lindus sa...

Jag har gillat nordljus på fb.
Jag lämnar nu en kommentar, jag skulle vilja ha den stora skålen Orient från Rif Design.
Det var det, nu håller jag tummarna!
Linda73.andersson@me.com

Tina sa...

Gillat!! (Dig gillade jag redan ;) )
Jag får nog säga Poster Owl, underbart fin!! (Porslin från Rif Design och Clean Cotton från Yanke Candle är ju inte heller fel förstås...)

Ha en trevlig kväll, kram Tina

fifi93@spray.se

AnnCatrin sa...

Åhhh JAG vill vara med och tävla!
1. gillat x2! Eller ja, bättre upp - tokgillar!
2. ALLTING från Rif Design tindrar som guld i mina ögon. Muggarna bör flytta hem till mig :D
3. AnnCatrin.Nord@hotmail.com är adressen.
4. Nu väntar, väntar å åter väntar jag och håller alla tummar och tår på att kamma hem vinsten!

Många kramar till goa dig!

Anonym sa...

Hej hopp :)
1: Gillat för 2.a gången ;)
2: Gillar Nordljus kläder, klänningarna är så fina :) http://www.nordljus.net/se/art/klanning-lillian-anthracite-cactus.php?grp=496886
3. Jag heter Jenny Ågren min mail jennyagren76@hotmail.com

Tack för en jättebra blogg, och det är kul att du börjat visa mer mode ;) Ha en härlig höst!!

Camilla Nordgren sa...

Gillar redan Nordljus och är numera vän med din blogg fb sida. Mycket fint finns det hos Nordljus men Blus Chiffon Marin Noa Noa tillhör en av favoriterna.

Anonym sa...

Vilken fin väska!

Gillar redan på fb!

Jag skulle gärna vilja ha Jannike Poncho från Chill Norway. Underbar kalla höstdagar och dessutom väldigt snygg!

annahelene@hotmail.se

Med vänlig hälsning,
Heléne


Photo by Emelie sa...

Åh, det är alltid så svårt att välja en favorit på dessa härliga sidor!
Jag är faktiskt rätt sugen på deras roliga lilla väderstation (som är lite annorlunda än alla granpinnar som jag sett hitills) och sent om siders har jag insett att hösten faktiskt är här, så en mysig kofta/poncho lutar det nog åt att nästa köp blir (kanske natrual shade - katha).
Jag önskar dig en fortsatt härlig kväll! :)

Krissy Green sa...

I love these pics of you! You look gorgeous!

Anonym sa...

Hej Kära inredningsfrun!
Det klart att jag vill vara med i tävlingen =)

1) det klart att jag gillar NORDLJUS o det klart att jag gillar INREDNINGSFRUN.

2) jag skulle gäärna vilja ha Nagellacken SUPERSTAR av Debroah Lippman, den läckra färgen skulle pigga upp mig under mina jobbiga studier tider med massor av tentamen o examensredovisningar!...=)

3) Wennie Eriksson
email adressen: wenniedadivas@gmail.com

Ha en underbar torsdagskväll.

massor av kramar! <3 Wennie

Anonym sa...

Gillar redan Nordljus på FB, men passade på att lägga till dig (att jag missat det?!?!).

Jag är supersugen på Jannicke poncho: http://www.nordljus.net/se/art/jannicke-poncho-brown-chillnorway-1.php?grp=496889

Krannina: krannina @ hotmail.se

Linda sa...

Vad super snyggt väska! Vill ha det ju! Passar perfekt till hösten! Fransar, hippie stil, brun.. perfekt!! :)

Och av "Nyheter" från Nordljus skulle jag jätte gärna ta hem med mig massor av doftljusar, för att jag bara älskar dom!! Men men.. där finns ju så mycket andra fina saker.. HEAVEN!!

Linda L. / lindaling94@gmail.com

Och nu håller jag tummarna!!! :) <3

Nea sa...

Vilken super snygg väska, vad vill man inte ha av Nordljus!
Nu håller jag tummar å tår för denna underbara väska.
Tack igen för en super bra blogg med en massa inspirerande bilder/Linnea

linnea_elsie@hotmail.com

_SofiaLinneaC sa...

Heej <3

1 CHECK!

2 Industripallen från Bloomingville, såklart. Den skulle passa perfekt som sideboard och jag-behöver-en-pall-så-mycket-oftare-än-jag-tror-pall!

3 Tävlar eller kommenterar mycket sällan. Men nu så;)
Sofia Johansson sofialinneacassadra@gmail.com

4 Jag gört!

Lena sa...

Klart jag vill vara med och gilla Nordljus så man blir uppdaterad med nytt snyggt. Den fina tidningskorgen i Zink Industri från Bloomingville fastnade jag för idag.
Så nu hoppas jag på fortsatt tur för min del. Livet leker just nu :D

marihan sa...

Gillat Nordljus.Kunde ju typ ta allt från Nordljus, men en ny ChillNorway mössa till hösten skulle vara riktigt kul. mari.viitala@hotmail.com är e-mail adressen. Ha det så bra!

Anonym sa...

Hej!
Vilken underbar väska, så fiiin.
Jag har varit inne och gillat Nordljus sidan.
Men det var redan min favoritbutik.
Det jag tycker om är Trofen Texas long horn. Så fin den hade blivit i min hall. agneta.persson@ebrevet.nu
Kram!

lolla sa...

Halloj
ojoj vilken underbar väska, helt betagen alltså!!!
Gillar nordljus redan på FB men ska såklart gilla dig åxå nu direkt
Detta är vad jag är mest sugen på hos Nordljus:
Halsband med personlig BUDDHA amulett "Phra Gring" CLOUD 69
hoppas på tur tur
kram lolla
nor@live.se

Anonym sa...

Hej!

Jag gillar redan Nordljus på FB. Älskar Chilli Norway & hade valt Jannike poncho på deras sida, men finns SÅÅÅ mkt fint annat. Hej så länge :-)// charlottastrando@hotmail.com

Anonym sa...

Jag bara älskar jackan Lux Black hos Nordljus. Din sida gillar jag redan och självklart gillar jag nordljus.
Maria Hagman
maria_hagman74@hotmail.com

Systrarna Borg sa...

Wawawoom! vilken underbar och höstig väska.
Gillar och gillar :)
Bland nyheterna har jag fastnat för: Jacka Sailor - Noa Noa
Den är ju så snygg att man nästan dör ;)
Tjingeling
Malin Andersson
malin.d.andersson@telia.com

Camilla Bergström sa...

Gillar och gillar sen innan :)

http://www.nordljus.net/se/art/forhandsboka-25-sept-paris-jacket-love-forever.php
I mina drömmar är denna min
vacker och lyxig,känner mig så fin.
En snygg väska på min arm
känner mig nu full av charm.

Hoppas på tur, skulle behöva lite uppmuntran just nu.
Kram Camilla
millabergstrom@hotmail.com

Signeratjustina sa...

Åh vilken lovely väska!!!!
Gillar Nordljus och Inredningsfrun på fb.
Jag skulle vilja ha en fin poncho, doftljus från reunion,
Keramikvas från Rif design.
Ja listan kan göras lång :)

Justina (justinavelin@hotmail.se)

Signeratjustina sa...

Åh vilken fin väska!
Gillar Nordljus och Intedningsfrun på Fb.
Vill ha en poncho, doftljus från reunion,
keramikvas från Rif design.
Listan kan göras lång!

Justina (justinavelin@hotmail.se)

Lina Eckerström sa...

Är gärna med.

1, Gillar båda sidorna på facebook - Lina Eckerström
2, Jag är väääldigt förtjust i "Kofta Oline Cold Grey - Cream"
3, Yadda yadda yadda.. Älskar din kofta ! :)
4, HOPPAS.

Ha en fin kväll.

linaeckerstrom@hotmail.se

Anonym sa...

1.Gillar redan Nordljus på FB! Gillar Inredningsfrun!

2. Nagellack- Superstar Deborah Lippmann.

3. Lis-Marie smurf.an@hotmail.com

4. Håller tummarna och hoppas på tur.

L-M

Anonym sa...

Gillar på Fejjan!
Sugen på en Wonder Dress Dark - ChillNorway och jag som gärna kammar hem vinsten heter Jessica.
jessica (snabel-a) markewarn.com

Alltså det ska va ett @ mellan jessica och markewarn. ;-)

Memelie sa...

Så nu har jag klickat och klickat både inne hos Nordljus och på Facebook, så jag gillar på alla ställen jag ska. Höstjackan Jacka Sailor från Noa Noa var ju bara to die for. Den får bli min höstdröm från Nordljus.

Nu får jag hålla tummarna för fransväskan var ju bara helt fantastisk den också.

Kram Lotta

Anonym sa...

Vilken härlig tävling :) Är mest sugen på Poncho Natrual Shade - KATHA...Gillar både dig och Nordljus :)

Elisabeth@umemail.se

Anonym sa...

Urläcker väska, som jag jättegärna vill bära runt på. Gillar Nordljus sedan tidigare, skall även trycka på gillaknappen för din blogg. Trevlig läsning!
Fryser just nu rumpan av mig på jobb, brr kallt, så min favoo hos Nordljus är Poncho Natural shade katha (varm & gosig). Hoppas på lite höst tur & en önskan om att väskan får hänga på min axel.
Ha en fortsatt bra vecka önskar Pia Göransson
Min mailadr är: Pia_goransson@hotmail.com

Mirre Syr sa...




Gillar Nordljus sedan lääänge tillbaka och är numera officiellt en fan av Inredningsfrun :)

Jag är alltid nyfiken på nya doftljus för jag älskar verkligen att hemmet doftar sådär härligt. Det får mig på så gott humör och ger lite lyx i tillvaron.. Såklart är jag då så intresserad av 3-set Doftljus Vanilla!

Vad det gäller väskan så säger jag; Komsi,komsi hem till mig!

Anonym sa...

Fin hemsida! Och såå fin väska!
Från Nordljus står en varm kofta högst på önskelistan.
Mvh
Elin
elin_sterner@hotmail.com

Anonym sa...

Fin hemsida och väska! Har gillat och önskar mej en varm härligt höstig kofta från Nordljus.

elin_sterner@hotmail.com

Anonym sa...

Jag har gillat Nordljus sen innan och gillar nu även din fb-sida.

Något som jag gillade extra mycket av nyheterna är "Box KEY´s" då jag behöver någonstans att förvara mina nycklar och så att jag vet var jag la dem. Då kan de ju inte få ben och försvinna här och där..:P

kontaktmejl:
playnsee [at] hotmail [punkt] com
Mvh Anna Karlsson

Anonym sa...

Hej!

Jag har gillat på facebook och den jag valt på Nordljus är Fleece kofta Irma long Knit - Branting för att jag jämt fryser så mycket och en sån fin fleece blir man varm av att bara titta på :)
Jag skulle bli överlycklig om jag vann den fina väskan för att nu kan jag inte handla nåt på väldigt länge till mig själv.
vivi_persson@hotmail.com
Hade bra.
Kram Vivianne Persson.

Emma sa...

Tummen upp för Nordljus och Inredningsfrun på fejjan!

Den fina röda golvlampan från Bloomingville skulle gärna få sprida lite ljus i höstmörkret hemma hos mig!

Håller tummarna! :)

/Emma Norrman
nutsandbananas@gmail.com

Fräknis sa...

Jag diggar all over the place som prins Daniel skulle sagt. Trofén på pinne måste snarast komma hem och pryda mitt vardagsrum. Banne mig!

Jennie sa...

Åååå älskar bara den där koftan du har på dig.... Var tvungen att springa till närmsta vero Moda butik för att köpa den, efter mycket om och men så hittade jag den....

men inte i den färgen som du har =( dom hade bara en färg och de var en konstig grön färg.....

Så besviken och tom hänt fick jag gå hem utan den underbara koftan..... Undrar vart jag ska få tag på den....

Tack för en underbar blogg

/ Jennie