lördag 8 september 2012

Lördagsfeeling!





Idag har jag skönaste lördagsfeelingen i hela kroppen. Har redan hunnit vara ut på en lååååång ljuvlig promenad och frukost deluxe med extra allt har också redan inmundigats. Bästa!!

Har en känsla av att denna lördag kommer att fortsätta i samma sköna lördagsfeelings-anda som den gjort hittills. Tjohooooooo!!!

Nu, ut i solen. Snart, planera kvällens middag.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst..... Korgstolen och det lilla bordet som tidigare stod i hallen, står nu där sideboardet tidigare stod. Älskar att flytta runt saker så att allt känns som nytt. Bästa och billigaste sättet att förnya sitt hem, enligt mig :).

7 kommentarer :

Mamma med M sa...

Började oxå morgonen med en härlig promenad och sen frukost på det...en bra start på dagen

vitapusselbitar by me sa...

Här börjades morgonen med en Powerwalk och när jag kom hem hade mannen plockat fram frukost, och nybryggt kaffe!
Kunde inte få en bättre start på dagen! Det är skönt när man har massa energi och som du skriver lördagsfeeeeeeling:) wiiiihooo..
Skulle gärna vilja se lite mer på era barnrum till pojkarna:)
alltid roligt, jag som själv har två små grabbar i nästan samma ålder, plus en tös.
Ha en fortsatt nice dag
Kram Elle

Browneyedgirl sa...

Härligt med lördag =) Här kom jag från jobbet för en stund sen, en varm bastu och en kall öl på det. Livet är härligt <3

lyckobo sa...

Häärlig blogg-vackert hem!!! Hoppas hela din lördag blivit super!
Här blir det bastubad nu :)
Kramis, Benita

IdaJ sa...

Vad fint du har det :) jag är lite nyfiken på vart du hittat den stora tavlan vid korgstolen :)

Life´s Silverlining and I sa...

Fint du har det! Härligt med lördagsfeeling! Kram Nilla

Hanne sa...

Ni har de så himla fint hemma ! :)
Älskar din blogg, keep up the good work !!