söndag 23 september 2012

Lars Wallin!



Herr Wallin lägger en sista hand på sina modeller precis innan visning.
Tror ni att jag tänkte på att jag hade papiljotterna i håret? #Ithinknot #whocares
Pappiljottad Inredningsfru.

Efterfesten. 


Så. Då sitter jag här i tv-soffan med aaaaningen ömma fötter (efter en dag på catwalken och en kväll/natt på dansgolvet) och ett stort leende på läpparna. Herreminlillagud och dra mig lite sidledes vilken dag jag fick uppleva igår. Bara det att jag stått och skakat hand med Lars Wallin och fått dra fingrarna på hans fantastiska kreationer kommer jag att leva på länge. Vilken inspirerande man! Häftigt att få höra hans berättelse om hur hans modeintresse uppkom och vad som inspirerar honom i hans arbete (han intervjuades på scenen samtidigt som hans modeller visade kreationerna). Ja, det blev sannerligen en dra-mig-lite-baklänges-and-then-some-modeshow utan dess like! Helt galet!

Senare på kvällen hölls det en Fashion Week-fest som, ja, inte gick av för hackor den heller. Mingel, bubbel och en massa härliga människor gjorde kvällen till oförglömlig.

Life is sannerligen good!!

Nu, sova kudden. Snart, zzzzzzzzz...

KRAM

// Inredningsfrun

9 kommentarer :

sa...

Låter som en grym dag - en smula avis men mest glad för din skull såklart! :-)

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Men, va skoj! Hoppas du kan sova i natt, jag skulle vara full att fniss och flams :-)

//Lina

Lena - gott för själen sa...

Wow, coolt!

Kram Lena

Anonym sa...

Oj, vilken upplevelse det måste ha varit!!!

Ha en fin måndag!

Emmas Andra Bullar sa...

Låter som en alldeles perfekt dag!
Kram Emma

Systeryster och jag .... sa...

Fina kort

Browneyedgirl sa...

Ohh vilken känsla att vara där =) Så glad för din skull att du haft det fint. Det är så det ska va, livet ska kännas sådär härligt =)
Kram och ha en toppen dag <3

Emschen sa...

Åh va stort att få träffa Lars Wallin!
Tänk vilken förändring för dig, från att inte vara intresserad av sånt överhuvudtaget till att hänga med Lars. :) Kul!
Kram

Anonym sa...

Waow, vilken grej att få vara backstage och på catwalken med hans kreationer, inte dåligt.....hur kunde du få ett sånt erbjudande? ja, snygg o smal är du ju så det är inte det jag menar.Jag missade tyvärr hans utställning på Valdemarsudde i höstas.

mvh
Marina