lördag 1 september 2012

Lördag på Insta!



Dagens Inredningsfru (smycken från Tree by Billgren,
topp Vero Moda, byxor Gårdby Kafé & Lanthandel, hår Rapunzel)

Idag har vi varit ute och farit hela dagen. Dock; Borta bra,
men hemma är sannerligen bäst!

Grekisk take-away för lata lördags-mysare!

Idag var jag med i tidningen där jag kommer att vara med i höstens
Hem & Trädgårds-panel. Så trevligt!


Å så kommer här en liten lördagsuppdatering av vad jag har haft för mig på Instagram (Instagram-appen är gratis att ladda ner och funkar för er med Iphone eller smartphone. Leta efter "inredningsfrun" så hittar ni mig där och kan följa lite mer av mig och vad jag hittar på om dagarna). Varsegoda :)!

KRAM

// Inredningsfrun

3 kommentarer :

Laura sa...

Trevliga bilder :-) vad kul med panelen! Du får dela med dig här oxå av åsikterna för oss andra som inte har tidningen. Ha en trevlig kväll :)

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Vad roligt att sitta med i panelen :O)
Är det Öland du bor på?

Ser ut som ni haft en toppendag!

Snygga kläder, du passar bra i starka färger.

Kram från en annan öbo ;) /Milla

Rockstjärnan! sa...

Grattis till panelen, det "klär" dig! :)

Önskar dig en Rockalicious dag!

You Rock!!!