torsdag 20 september 2012



Den lilla järngrinden, tjugo meter från Huset, leder ner till stranden....
..... där soluppgångarna är lika breath-taking varje morgon!!!




Idag har jag maaaassor av saker på schemat och jag ska bland annat flänga runt och hämta och fixa i ordning en massa till fredagens Cup-cake Workshop. Spännande!! Så här framför datorn har jag inte tid att sitta och häcka :). Vi får ses senare helt enkelt (om ni inte följer mig via Instagram då, för då kan ni ju följa med mig under dagen)

Bästa torsdagen önskar jag Er alla goa!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst....... Jag kommer nog aldrig att sluta fascineras av solen som går upp som en apelsin ur Medelhavet varje morgon. Snacka om att vara liten på jorden när man står där framför detta ljuvliga fenomen. Det bästa i livet är sannerligen gratis!!!

3 kommentarer :

Lena - gott för själen sa...

Så vackert!

Lycka till med dagens fix.

Kram Lena

Gabriella sa...

Fantastiska bilder! Så underbart det ser ut.

Therese sa...

Vilka härliga bilder!

Du får ha en toppendag!

Kram Therese