torsdag 20 september 2012

Förändringar!

Alltås. Förändringar är inte alltid till det bättre. Inte när det gäller Blogger i allafall. Jag har spenderat halva kvällen med att försöka förstå mig på det nya gränssnittet som de så fint prackat på mig (å alla andra Blogger-användare) och jag vet inte om jag blivit så mycket klokare, men jag har iallafall fått ihop mitt inlägg. Lite bättre sent än aldrig på det liksom :).  

Är det bara jag som tycker att det är lite... skumt?

Nu, pussa på min käre make som äääääntligen kommit tillbaka från Spanien. Snart, sussa.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssssst,....... Glöm inte bort att att titta förbi mig i Giraffens köpcentrum där jag står och håller Cup-Cake-Workshop för alla kids mellan 11-17 imorgon :).


7 kommentarer :

FruNeroLindström sa...

Kan bara hålla med, tycker inte alls om det nya. Det gamla var perfekt och dög alldeles utmärkt.
Hoppas du får en mysig Fredag. Kram Malin

Linda sa...

Jag har faktiskt inte ens märkt av några förändringar. ????

Trevlig fredag!
Kram Linda

Annis sa...

Vet du vad koftan från Vero Moda som du hade på dig iförrgår heter?? Jättefin! Och du med!
:-)

Anonym sa...

Kommer du att ha loppis på Skördefesten i år igen?:)

Anonym sa...

Mmmm dem muffisarna ser goda ut - snälla recept. Vet inte vad man ska hitta på med alla äpplen i år.
Há det gött söt du
Kram
Ninna

Linda sa...

Kan det vara så att jag inte märkt något eftersom jag fick köra med det nya när jag startade min blogg för ca tre månader sedan? Mycket möjligt känns det som. Och jag tycker att det fungerar hur bra som helst. :) Men sådär är det med förändringar, det är inte alltid man gillar dom. :)

Kram Linda

Villa Ell sa...

Gaaaalet att ändra!!!! Jag satt också en bra stund! Jag har sett det nya gränssnittet och klickat mig dit för att jag är nyfiken...
Men jag klickade tillbaka till det gamla igen, mycket bättre men ja ja man lär väl sig! Bara man får iväg sitt inlägg så...

Ha en go' kväll