torsdag 13 september 2012

Fulltankad med la dolce vita!

Så. Då var jag tillbaka på svensk mark igen efter att varit i landet i mitt hjärta; Spanien!

Nio morgnar med denna utsikt (som är taget från Huset och uppifrån min och min käre makes sovrum) så förstår ni att det liksom inte gått så stor nöd på mig. Ingen dator, ingen Ajfööön, inget Instagram och inget Facebook. Elektroniklös semester är bästa semestern (Eller ja. Det tycker kanske nödvändigtvis inte jag, men definitivt min käre make :D). Inläggen här på bloggen hade jag schemalagt i förväg så att det inte skulle bli helt ekande tomt. Iallafall.

Men nu är jag tillbaka på the Island igen. Fulltankade med la dolce vita och life-is-sannerligen-good-endorfiner och jag är lite mer nöjd med livet än vanligt. Nu kan jag möta hösten och mörkret med en klackspark. För nu. Nu är jag fulltankad med Medelhav och ljus. Bästa!

KRAM

// Inredningsfrun

5 kommentarer :

Anonym sa...

Välkommen hem, äntligen lite härliga bilder & tankar till mitt kvällskaffe, du har varit saknad :)

Anonym sa...

Välkommen hem!!! Tycker du verkar vara en rolig prick och läser din blogg titt som tätt!! Kram från ann

Browneyedgirl sa...

Hej =) Ohh vad jag saknat dig. Men vad härligt med sol och värme. Här hemma är det allt annat än sol och värme just nu, blåsväder och regn. Men då får man mysa inne <3 Kram och välkommen hem

Lena - gott för själen sa...

Åh, vad härligt med lilte solenergi så här på höstkanten.

Kram Lena

Anonym sa...

Hejsan!
Vad härligt att resa till värmen. Jag har 3 frågor:
I vilken färg är din väggtext i sovrummet?
Var har du köpt det vita överkastet till dubbelsängen?
Var har du köpt vägglyktan som är mellan kök och mat-/vardagsrum?
Ni har så väldans fiiiiint!!!!
Kram Anne