tisdag 22 november 2011

Aldrig jobbigt, bara roligt!



En sak måste jag ju ta och säga till er. Det är aldrig jobbigt när ni läsare (så himla coolt att ni är mellan typ 16 och 65 år) kommer fram och ger er tillkänna. Bara roligt! Även om det är i Ica:kön en fredagseftermiddag när jag har två trötta kids med mig eller om jag står och jobbar. Det är ju faktiskt ni som sporrar mig till att fortsätta blogga och utan er så vore bloggen ju inte densamma. Så är det!

Så nästa gång någon av er träffar på mig, säg hej vettja. Det är ju faktiskt bara lilla jag, som ni tittar in till varje dag. Å vi känner väl varandra ganska bra ändå vid det här laget :).

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssss....... Idag visar jag lite fler bilder från butiken där jag (och Lillebror) varit och jobbat i butiken heeeela dagen. Å till er som ställt frågor kring priser etc i kommentarsfältet, maila mig (ma22jj@student.hik.se) istället så ska jag försöka svara så fort jag kan.

3 kommentarer :

MITT VITA HUS sa...

Såå kul med fina rara Goa bloggvänner:)

Kraam

Mys och hemtrevnad sa...

om jag har vägarna förbi lovar jag att heja på dig, men då får du lova att ta en kopp kaffe här om du/ni har vägarna förbi häråt, tills dess fortsätter jag att hälsa på dig här i blogglandia. Alltid så trevligt! kramis semlan

Elisabeth sa...

Skulle gärna säga hej till dig, men det kommer nog inte att hända eftersom jag bor i Trøndelag, mitt i Norge! Men känner att det är dags att hälsa här: HEJ :) efter att ha följt din blogg ganska länge och den är häääärlig! Blir mycket inspirerad!