måndag 14 november 2011

Förökning!


Ljusslinga från Indiska. Vepa från Louise Interiör.
Ljusstakar i olika höjder från Louise Interiör.

Det har skett en liten... förökning här hemma. Lite sådär lagom diskret, tyckte jag, men det var inget som undgick min käre Inredningsnörds vana ögon;

" - Du... har det inte blivit lite fler ljusstakar här!?!"

" - Ameeeen... alltså..... du vet...... jo... det har det...."

"- Tänkte väl det.... fint!

Å så var det inget mer med det. Å det var ju bra. Att han tyckte det var fint :).

KRAM

// Inredningsfrun som återigen lyckats sliiiiinta lite med fingrarna i någons webbshop

5 kommentarer :

Katja sa...

Det är jättefint med ljus hemma nu. Har själv tända ljus hela tiden, de skapar ju en så skön stämning.
Snyggt och stilrent på bilden :)

Jenny sa...

Hej Marika!
Vilka fina ljusstakar!
Jag känner igen "klick hem - fenomenet" :)
Det går ju så lätt! Farligt lätt!
Härom dagen kom det några sjalar från Nordljus till min brevlåda! De ska slås in till fina julklappar till mamma och syster!
Kram från Jenny i Växjö

Hannashome sa...

Den söta ljusslingan från Indiska har jag med fast ringlandes på ett silvrigt våningsfat.
Så söt!

Tycker det är lite kul när makarna lägger märke till lull lullet. Min kan upptäcka saker efter flera veckor el månader. Ibland drar jag en vit lögn o säger att det alltid stått där : )

Ha de topp!

MiaC sa...

Hahaha, den där konversationen skulle lika gärna kunnat komma från vårt hem =)Kram på dig.

Dagar hos mig sa...

Väldigt fina ljusstakar. De måste jag kolla in.