fredag 18 november 2011

O helga fredag!

Ljuslykta Nordljus. Mjölk-kanna från Ellis Corner.


Å så var det O helga fredag igen. Stora myspysar-dagen! Redan på torsdagskvällen tycker jag att "fredags-å-snart-är-det-helg"-feelingen börjar infinna sig och man hamnar i ett speciellt softisch-mood. Älskart!

Idag blir står det lite gott och blandat på schemat och jag tar med mig båda kidsen och drar ut på lite äventyr. Å ja. Mr. Canon Eos får så klar följa med för att dokumentera. Only for you, kära läsare, only for you :).

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst.... Härom kvällen bakade jag lite "jul-muffins". Både gott till kvällsfikat och i blomsterbutikens personalrum dagen efter. Tänk vad lite kolhydrater kan sätta ett leende på läpparna :).

4 kommentarer :

Anonym sa...

Din blogg är bara sååååååå bra <3

Mys och hemtrevnad sa...

du är duktig på att lull lull piffi piffa du...inspirerar mig mkt! Tack och go fredag...kramis semlan

Anonym sa...

Hej igen. Var får man tag på skylten warning desperate housewife?
Trevlig helg¨.
Mvh Johanna

angie sa...

mmmmmmmh, die kekse sehen sooo lecker aus!!! liebe grüße von angie aus deutschland