onsdag 23 november 2011

Ett litet morgon-ryck!

En liten mini-julgran får stå på pinnstolen....
... i sovrummet och sprida liiiite julkänsla.
Olivträdet har också fått flytta in i sovrummet
eftersom det är så svalt där.

Idag fick jag mig ett litet morgon-ryck (trots att vi sovit läänge och var seeena) och började flytta runt lite lull-lull här hemma. Det ena olivträdet har fått flytta upp till sovrummet (där har vi alltid typ 14 grader så där får olivträdet det svalt och skönt) och så har en liten mini-gran också fått flytta in.

Min käre make kommenterade den lilla förändringen på en gång och tycket att det blev superfint. Ja, jag säger då det. Inget undgår min käre Inredningsnörds vakande öga. Inte ens klockan åtta en onsdagsmorgon när det är lite lagom "alla-ska-iväg-på-en-gång"-kaos. Å nu känner jag att jag är på "G" med att komma igång med julpyntet. Men först jag packa in kidsen och åka till morfar och i eftermiddag ska jag jobba. Men sen. Sen ska jag börja julpynta :).

KRAM

// Inredningsfrun

2 kommentarer :

Tina Dalemo sa...

Superfint. Ska bli roligt att se när du är klar med julpyntandet! Håller utkik.

Anonym sa...

Hej,
har blivit näst intill beroende av din blogg.Du gör så fint!!
Hälsningar
Maria