måndag 28 november 2011

Hur vi börjar måndagen!




I morse när jag kom ner till frukosten så hade min käre make och tillika Inredningsnörden (jag skulle också kunna kalla honom Julnörden) tänt en massa ljus och slagit på julmusiken i köket. Vilken ljuvlig start på måndagen och denna första julveckan. Rofyllt och mysigt precis som morgnar ska vara. Så nu är jag jul-mysad ända in i hjärteroten. Härligt!

Idag står det jobb på schemat och i eftermiddag kommer även vår eeeeeeefterlängtade Middagskorgen som vi beställt. Så nu behöver vi inte bry oss om vad vi ska äta resten av veckan utan bara kan koncentrera oss på att julmysa. BÄSTA :)!

KRAM på er goa läsare och en härlig måndag önskar jag Er!

// Inredningsfrun

10 kommentarer :

sussi sa...

Gud vilken MAN du har:) Åh vad skönt slippa tänka på vad man ska äta bara laga Lyx kallar jag det. Så julfint du har gjort det. Men du har fint jämt Kram Och ha en underbar vecka. Kram Sussi från dalarna.

Mys och hemtrevnad sa...

Vilken härlig morgon ni haft...här såg det lite annorlunda ut....sov lite länge allihop. Lillan kom på att en läxa inte var gjord, bilrutorna behövde skrapas från is och så var det jätte halt ute etc etc ....ja, du förstår själv...hum....ikväll ska vi iaf mysa och baka pepparkakshus....om inte huvudvärken jag fick i morse förvärras förstås...kramis semlan

Anna sa...

En riktigt härlig måndag önskar hafsig med:-) kram

Theresa sa...

Om man ändå hade en sån karl ;-)

Allis sa...

Åh så fint och vilken liten go kille!!
Ha en fortsatt skön måndag och hoppas att ni inte blåst bort på paradisön! ;-)

Kram Eva-Lis & Zaga

Amanda sa...

Så otroligt fint du har det :) En inspirationskälla är vad du är. Trevlig kväll. Kram

Anonym sa...

Hej!
Du glömmer väl inte receptet på saffranskakan? / Lotta

Anonym sa...

Hej hej!!

Bra start på dagen. Underbar start till och med.

Avis på middagskorgen!

Kram Linda

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Mäh va mysigt av mannen!! Hm, hur ska jag få min att komma på den fina idén själv?! :) Kram!

Lina L MammaLivetpåLandet sa...

Åh va mysiga julbilder i köket! Jätte kul å titta runt på dina bilder, ljust å fint!