söndag 27 november 2011

Storm!


Bebis leker i köket medan jag pysslar.

Ja, jäklar i min låda så det blåser här på the Island idag. Riktig storm faktiskt. Så det passar ju alldeles utmärkt att sitta och mysa i soffan med glögg (japp, säsongens första), en massa tända ljus och smaskig saffranskaka (som jag lägger ut recept på imorgon för den mååååste ni bara baka). Mys! Förra året vid 1: advent så hade vi snö. Idag har det varit regn, 8 plusgrader och ja, storm.

Iallafall.

Sedan jag tog dessa bilder från köket igår så har jag redan hunnit stöka runt lite till på tallrikshyllan. Men de bilderna får ni se en annan dag. För nu ska jag hångla kudden så att jag är pigg och utvilad inför morgondagen. Då blir det jobba, jobba, jobba! Älskart!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst..... På Facebook hittar ni mer om mig och vad jag hittar på om dagarna. Join me :)!

1 kommentar :

MITT VITA HUS sa...

Oyes vad det blåser:) fin första advent raring!:)

KRAM

M