torsdag 3 november 2011

Wow och disco-stop!

Mys i köket...
... med en massa ljus och Lillebror
(som fått ögoninflammation men är lika glad för det!)


Wow! Vilken respons! Tänk vad lite färg i barret kan göra :). Himlans glad blir jag ju att ni gillar min nya hårfärg och era kommentarer värmen ända in i hjärteroten. TACK, goa Ni!

Ikväll har vi haft köksmys med en massa tända ljus och disco-stop här hemma. Det innebär att jag dansar till hög musik och när Bebis trycker på stop på stereon så måste jag stanna mitt i dansrörelsen. Mäkta roligt tycker Bebis. Mäkta roligt tycker jag. Skulle någon få syn på mig genom fönstret när detta pågår skulle jag bli inburad. Bokstavligen.

Tur för mig att det vår lilla by inte är så tätbebyggd :).

KRAM

// Inredningsfrun

6 kommentarer :

Anna (Barfotaflickan) sa...

Säg till nästa gång så ska jag definitivt ta mig en tur till Öland så jag så fe discodansen;-)
Tycker att du passar kanon i din nya hårfärg!! Kanon!! Jag gjorde något liknande för två veckor sedan, och var oxå blond innan. Nästan så att jag fortfarande undrar om det är mig själv jag ser där i spegeln;-)
Ha en skön kväll!
Kram

Anonym sa...

Måste bara säga att vilken härlig människa du är:) du bjuder verkligen på dig själv och så har ni det så fint i huset:)!!!! Man blir glad och insperad av din blogg! Du är definitivt min favvo blogg:) kram Therese

Sandra sa...

Vilken mysig kväll ni verkar ha haft, det är kanske något vi bör börja med här också när lillan har börjat förstå vad det innebär :)

Anonym sa...

Du är superfiiiiiin i nya barret.
Kramar ifrån andra sidan sundet

MissMette sa...

Hei :)
Det er første gang jeg legger igjen
et lite spor av mej her hos dej ღ
har fulgt deg lenge :) og jag blir
vedlig inspirerat av dine flotte
innlegg ღ virkelig! Har tittet
igjennom alle dine innlegg siden
du startet og det er masse fint ღ
Du ble også veldig fin etter fargen
på håret, dette likte i alle fall
jeg veldig godt... Syns du så yngre
ut også :) Gleder meg til å følge
deg videre fremover også...
Legger meg til som følger også, og
på din "liker" facebook siden :)
Ha en fin, fin fredag og helg som
kommer. Klem fra Mette

Mys och hemtrevnad sa...

himla fin du blev i håret....krya på dig pussar till lillbrors ögon...kramis semlan