onsdag 22 augusti 2012

Det där med frestelser!


Oh yes!!! Tintin, baby!!!

Vackra Malena och jag.......
..... blev alldeles wild and crazy......
..... av allt fint i butiken. Jackan kunde jag inte slita mig ifrån
så den fick snällt följa med hem.
Jacka Hunkydory från Tintinstyle.se

Vad vore en frestelse om man inte ska falla för den? Det är ju därför de finns, kan jag ju tycka :).
Dock kollade min käre make förbryllat på mig, när jag kom hem med en vinterjacka mitt i den tryckande 25-gradiga augustivärmen. Men hey! Om en månad eller så så är det jag som springer runt i min lilla "frestelse" och kommer var omåttligt nöjd med att jag föll för den, en dag i augusti då det var okristligt varmt.

Nu, fixelifix. Snart, möte.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst..... Jackan fick jag bästa tänkbara hjälpen med och fler bilder hittar ni på Tintin styles coola blogg.

14 kommentarer :

Amazingdays sa...

Allt klär en skönhet!
Jackan är supersnygg och jag tycker det är smart att vara ute i god tid. Inte som en annnan. När jag väl får tummen loss så är alla de snygga jackorna slut i butiken.
Suck, att jag aldrig lär mig.
Ha en skön onsdag.
//Carina

Lena - gott för själen sa...

Galet snygg jacka! Vill också falla för den frestelsen.

Kram Lena

Casa of Mia sa...

Åh så härligt med shopping, jackan är så snygg, kram

Anci sa...

Hej!!

Oh vilken snygg jacka var inne på deras sida men den finns ej.
Jacka Hunkydory från Tintinstyle.se
Vad är priset för jackan?

//Anci

Anonym sa...

Så snygga 3/4 jeans. Vart kommer dom ifrån? Undrar även vart du köpt din svarta vägg köksklocka?

Mvh Therese

Unknown sa...

Du är såååå jädrans cool å snygg...;)))

KRAAAM på re/Annelie

♥ Fyra årstider sa...

Den passar på dig snygga kvinna!!

Kram Lotta

Fotograf Sofie Gustafsson sa...

Jättesnygg jacka!! :)

Home of m sa...

Ni verkar ha haft det helt underbart kul! Snygg jacka!
Kram

evalevabo sa...

Snygg jacka vilket märke???
Kram Eva

m.ade b.y m.ary sa...

Hahahahaha, det är lugnt söta du! Jag hade full koll, du får ha koll nästa gång när jag är förvirrad..deal? Tack för peppen, varken jag el Helena vann ju men jäklar vad kul det är att bli nominerad!! Kram Snygging! <3

Mrs G sa...

De finaste vinterjackorna i de mest efterfrågade storlekarna 36-38 /S-M brukar ju försvinna attans så fort. Better safe then sorry, så jäklars bra gjort!
Förra årets stora hit vara väl Parajumpers och ja jag lyckades med nöd och näppe att roffa åt mig en :)

Kram Mrs G

Halvan sa...

Jackan är jättefin! Har också spanat in den men hann inte prova......hur upplever du den i storleken? Tyckte de såg så små ut?
Kram Lena

Anonym sa...

Nu kom jag på vem du är lik, ännu mer i ditt nya långa hår - Carrie i Sex & the City!! :) Snygg jacka, ser sådär lätt o härlig ut, en sån jacka som passar till allt. Ha en fin dag. Kram L