måndag 20 augusti 2012

Tävlings-dax!


Vacker skål från Modesto.

Så. Då var det lite tävlings-dax här på bloggen å det var banne mig inte igår!!! Det är webb-shoppen Modesto.se som lottar ut ett presentkort på........ 800 riksdaler att handla valfria grejor för i butiken. Japp. Ni läste rätt.... 800 kr!!! Woop woop!!!

Vad ni behöver göra för att vara med och tävla är att:

1. Gilla "Modesto" på Facebook. Klicka HÄR.
2. Lämna en kommentar här nedan hos mig om vad för fin, fint ni skulle köpa för presentkortet. Glöm inte skriva er mailadress!!!!
3. Ställ dig på ett ben och sjung den HÄR låten............. (ha ha ha.... nä.... det behöver ni ju inte göra men det är alltid bra med en bensträckare ibland)

Så. Klart!!! Nu ska du bara hålla tummarna ända till fredag den 24/8 kl. 20.00 då tävlingen avslutas.

Är det inte en härlig måndag så säg :). Tjohooooooo!!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst....... En gammal stor olivburk i glas får agera blomvas på bordet i vardagsrummet. Enkelt, billigt och man måste ju bara äääälska återvinning :).

87 kommentarer :

Anonym sa...

Hej!

Så kul med tävling igen :)
Vinner jag presentkortet så kommer ljusstakarna i gjutjärn från Affari få flytta in här!

Kram
desiree__86@hotmail.com

Paulina sa...

Åhh vilken trevlig tävling!
Om jag vann skulle jag genast köpa mig en hel samling nya muggar till kaffet. Glömmer alltid min favvokopp i ateljen. Så jag skulle behöva en hel massa favvomuggar!

http://www.modesto.se/living/keramik/mugg-i-keramik-7
Kram Paulina

Susanne sa...

Jag skulle så klart köpa de fina skålarna som du har!!! Tack för världens bästa feelgood blogg :)
/Susanne

Bakom molnen finns alltid en blå himmel sa...

Kikar in på Modesto.se för första gången. Vad mycket fint...
Om jag skulle vinna hade jag absolut valt en ny väska och något nytt smycket. Det kan frächa upp vilka "gamla" plagg som helst, som man är trött på!
Soliga hälsningar från Linda

Anonym sa...

Jag skulle köpa mig något fint till min födelsedag 40 år 27/8. Kram ifrån Lotta Sylvander

evalevabo sa...

Åh så mycket fint. Vill ha en ren, lampa, kläder, kuddfodral..har aldrig vunnit skulle vara såååå kul.
Kram på dig
Eva

Emelie sa...

Vilka härliga produkter!!
Jag skulle utan tvekan lägga presentkortet på något av de grymma skärpen med nitar. Perfekt för att bryta av och tuffa till en fin sommarklänning!
Det är dessutom något som är så där lyxigt för en student som en annan, då nya kläder (och inte alltid accessoarer) står högst på listan.
Ha en trevlig kväll! :)
/"Photo by" Emelie

Johanna sa...

Jag tycker att ljusstakarna i fattigmanssilver är kanonfina . skålen du har är också jättefin. skulle passa fint i vårt nybyggda hus. Tack för en inspirerande blogg.
Hälsningar Johanna N

Maggan sa...

Svårt att veta vad man vill ha..nya kuddar, väska eller några fina skålar....

Kram/maggan

margaretha_w@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Om jag vann skulle jag köpa ljusstakar för blockljus :)
Så underbart fint!
Jag gillar Modesto på FB.
/ Ida Juntti

Mette & Kates dagar. sa...

Hej fina :-)
Om jag vinner skulle jag köpa den fina Golvlampan 3-ben!!!!

Hälsar Mette

Anonym sa...

Åh så mycket fint! Skulle kunna lägga hela lönen på Modesto.se...så ett presentkort hade inte suttit fel ;-) Smycken, tingeltangel får man aldrig för mycket utav! Och kuddfodral, o nya koppar o listan görs låååååååång ;-) // Lise

Mette & Kates dagar. sa...

Hej fina :-)
Om jag skulle vinna skulle jag absolut köpa den fina Golvlampan 3-ben!!!

Hälsar Mette

Therese Ericson sa...

har både gillat o sjungit högt, för jag antar att det spelar stooor roll :)
Jag skulle sikta in mig på "rag animal ren" för den är så sjukt snygg, o en snygg trasmatta, underbara färger. Jisses så mycket fint det fanns där, tack för tipset!

Anna Andréasson sa...

Om jag skulle bli den lyckliga vinnaren så skulle jag absolut köpa Bordsklocka retro och sen lite smått och gott från Accessoarerna.

Husfrun på landet sa...

Oooooh vad spännande. Tävlingar är som julaftonsmorgon :)
1. GILLAR
2. Jag skulle köpa mig en blus från Drys. Loving it!!

Nu håller jag tummarna ska du veta :)
Kramen

Anna Prm sa...

Oj, oj! Inga problem att spendera pengar hos dem ser jag!!
En snygg väggklocka & vita ljusstakar i gjutjärn skulle jag köpa!
Tack för en trevlig blogg. Må så gott!!
/Anna Prim

Anna Prim sa...

Oj, oj! Inga problem att spendera pengar hos dem!
En snygg väggklocka och de vita ljusstakarna i gjutjärn skulle jag välja!
Må så gott!
/Anna Prim

LinnH sa...

Hej Inredningsfrun!
Tack för en underbar blogg!

Om jag vann presentkortet skulle jag köpa några vackra skålar i keramik, doftljus och lite nya kuddar till soffan. Piffa till det lite inför hösten! :)

linnhallqvist@hotmail.com

Må så gott!

/Linn

Anonym sa...

Hej. jag skulle köpa kuddfodral även doftljus.
Mvh Kristina
bror26 @yahoo.se

Åsa sa...

Så kul med tävling. Jag har gillat och för 800 kr kan man ju unna sig flera fina saker. Tex ljushus i plåt, ett par fina keramikskålar och så kanske det räcker till ett fint armband från Good Habit.
Hälsningar Åsa
cedergren@telia.com

Jeanette sa...

Jag som bor i Dallas har aldrig sett dom fina ljushusen förut så dom skulle jag köpa. Kuddfodralen är också fina!
jeanettekrantz@yahoo.com

Anonym sa...

Min son tyckte jag såg ut som en sån där spratteldocka som har ett snöre bakpå när jag FÖRSÖKTE dansa
efter "dansa, pausa". Vet att jag inte behövde dansa men vad då, jag bjöd på det. Gjorde i alla fall familjen glad.
Jag skulle definitivt köpa jeanskudden med läderband,
retroklockan i metall till väggen, doftpinnar från Durance och... hoppsan det blev visst lite mer än 800:-Många vackra smycken finns det också.
VARMA hälsningar
monica@tonfeldt.se

Jeanette sa...

Det verkar inte som min kommentar kom med förut.
Iallafall, jag som bor i Dallas har aldrig sett ljushusen förut så dom skulle jag köpa. Kuddfodralen är också fina!
jeanettekrantz@yahoo.com

Browneyedgirl sa...

Ljus stakarna i gjutjärn ska få en heders plats hos mig om jag vinner =) Helt underbara.
Och egentligen gillade jag de söta kuddarna med motiv med men va sjutton....
Håller tummarna nu.
browneyedgirlramona@gmail.com

Anonym sa...

Hej på dej. Jag är inte så bra på detta men nu försöker vi igen. ;D Om jag vann så skulle jag absolut köpa den vita tak kronan. :D den är så fin. Sen skulle jag köpa kuddfodral till min goa syster som alltid ställer upp och finns för mej. :D Ha det gott Carina
carinasyren67@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan hoppsan , ja fattar inget av vad jag gör just nu antingen får du hur många svar som helst av mej eller så får du inget.;D

Anonym sa...

Heeej :)
Hittade din vackra blogg genom Philia. Jag vill gärna vara med på din fina utlottning. Det vackra svart/vita porslinet har jag suktat efter länge och skulle gärna börja min samling. Det är i Philias vackra hem jag hittar min egna inspiration och det är där jag förälskat mig i det fina porslinet.
Nu ska jag kika runt i din fina blogg och hålla tummarna tills på fredag:)
Önskar dig en härlig dag :)!
Kramkram Nettan
Aarm.borg@telia.com

Unknown sa...

Tjillevippen...Jaha,då har jag gillat på FB och om jag nu skulle ha turen så väljer jag att shoppa under kategorin "LIVING" eftersom jag inte kunde välja bara en sak...;))))

Åsså en skutt å tjooo dans är gjord...;)))

sitting.bull66@hotmail.com

Ha en ljuuuuvlig dag nu..
KRAAAAM/Annelie

Lina sa...

Så mycket fint, så mycket fint men skulle jag ha turen att vinna skulle jag nog slå till påsen bird cage från Nordahl. Den är ju fullkomligt ljuvlig!
Kram lina
lina.henrysson@hotmail.com

Anonym sa...

Hej. Fastnade direkt för dom vita ljusstakarna i gjutjärn.
ac_schneider@hotmail.com

Ellan - Livet hos Ellan sa...

Åhhh vad mycket fint det finns! Man blir ju nästan sjuk!

Jag skulle i alla fall köpa lite ljusstakar från Affari för att mysa till det i höstmörkret. Till det lite snygga muggar från Rif Design. Perfekta kombon - ljus och mugg = höstmys!

Gillar såklart på fejjan!

Nu håller jag tummarna... hårt!!!

Kram

Anonym sa...

Måste man välja? Om jag skulle vinna är jag rädd för att de 800 kronorna bara skulle bli en liiiiten delbetalning på allt fint jag skulle behöva (BEHÖVA) köpa. Hysteriskt mycket underbart. Kram! gunilla1971@hotmail.com

Anonym sa...

Skoj med tävling!! För min del så hade jag valt ett doftljus och ett snyggt mobilfodral!! Kanske även något smycke!
Kram Åsa
holgerssonasa@hotmail.com

Anonym sa...

Åh, jag skulle nog lägga mitt presentkort på ljusstakar och lyktor - det behövs nu! Eller den trebenta golvlampan, eller några snygga kuddar, eller... Hjälp! Har precis hittat din blogg, och är jättelycklig!
Kram Annsofi

Anonym sa...

Äh, glömde mailadressen i det förra! Skriver ett nytt...
Åh, jag skulle nog lägga mitt presentkort på ljusstakar och lyktor - det behövs nu! Eller den trebenta golvlampan, eller några snygga kuddar, eller... Hjälp!
Du har en jättefin blogg, som jag nyss hittat till!
Kram Annsofi
annsofi.westman@hotmail.com

Anonym sa...

ojojoj va mkt fint,om jag inte hade lagt pengarna på kläder/skor/smycke/väskor till mig själv,skulle jag köpt ny keramik eller nya soffkuddar.ljusstakarna är ju oxå helt underbara!
dojjan74@hotmail.com

Birgittha sa...

En ny väska skulle det bli, hoppas att jag får chansen att vinna!

mvh Birgittha

Familjen R sa...

Hej!
ojoj... vad mycket fint man kan få för 800:- Så jag tror nog ljusstakar skulle få flytta in hit till stugan. Både för blockljus och vanliga stearinljus nu när vi går mot mörkare tider.
*håller tummarna*
malla_lund@hotmail.com

FruNeroLindström sa...

Detta vill man ju absolut inte missa. Hoppar som en galning på ett ben och sjunger dansa-pausa låten ;)

Gillat på fb och om jag hade turen att vinna skulle jag antingen satsa på den stora golvlampan på tre ben, den skulle bli betydligt billigare för en mammaledigs plånbok med -800:-. Eller så skulle jag satsa på massa blandat, ljushusen, kandelabrarna och alla ljuslyktor och kuddar är ju underbara.

Nu ska jag hålla tummar och tår stenhårt!
Ha en skön Tisdag, Kram Malin

Anonym sa...

Heeeej bästa inredningsfrugan:))

Nu har jag gillat på facebook och om jag vinner presentkortet skulle jag absolut köpa mej doftljus, ett supersnyggt armband och en clutch! Kan t o m blinåt mer för dengenerösa pengen!!

ÄÄÄÄlskar din blogg, den har ju allt:) Keep going
Min mejl:wijk_88@hotmail.com

Carolina sa...

Hej

Hoppas att sommaren har varit toppen.

Gillart modesto på fejjan och jag skulle utan tvekan köpa Ljushusen både det stora och det lilla och så föll jag pladask för "Rag Animal Ren"

Ha en fin vecka och så håller jag tummar och tår att jag får lov att vinna!

tack för att du är du!

Kram

Emschen sa...

*skrålar högt* Dansa, Pausa, Dansa Pausa. Och ja det är ungefär vad jag kan på den låten. Jag är fullständigt idiot på att höra svenska texter. Haha

Jag gillar på FB och om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag nog provat ett Voluspa ljus för dom har jag inte provat ännu. Sen hade jag nog även slagit till på en väska. Can't get enough! Eller så hade jag köpt några skålar och muggar. Eller så hade jag slagit på stort och köpt allt. haha

Min mail är emmasipod@emschen.se

Kram

Tess - Mamma till Vilde sa...

Hej hej!
- Gillat på Fb!
- Om jag skulle vinna mot alla odds...haha..så hade jag velat ha en skål ifrån Rif design o en mugg. Någon av de snygga ljusstakarna ifrån Affari hade också gärna fått flytta hit. :)
- Jo men..jag dansade och sjöng, sambon vad tusan gör hon nu? NU har hon blivit tokig på riktigt! Haha ett gott skratt förlänger livet, inte sant? :)

Ha en fin dag fina du!
Kram

mejl: tessus@spray.se

Anonym sa...

Hej! Jag skulle nog köpa ljusstakar,,,eller skålar...eller väska...hmm finns så mycket vackert! Tack för tävling alltid kul! Ha en fin dag!
mvh Marie-Helén
marie-helén.ardeman@orebro.se

En helt vanlig mamma sa...

Är ju givetvis med och tävlar och gillar på FB ulrika Gustavsson.

Om jag har turen att vinna ligger den svarta väska amelie i farozonen. För visst kan man aldrig få för lite väskor;)

Kram och tack för den trevligs bloggen

En helt vanlig mamma sa...

Väskan amelie ligger i farozonen om jag skulle ha turen och vinna och givetvis gillar jag på Fb

Glömde skriva min mail ju

Ulrika.kristensson@tele2.se

Tack för din fantastiska blogg!!!!

Anonym sa...

OJ vilken kul tävling!!
Va mycket fint de hade! Jag hittade ett par svarta stövlar som jag skulle vilja ha...(Fast mycket annat också!)

Kram

Anonym sa...

OJ vilken kul tävling!!
Va mycket fint de hade! Jag hittade ett par svarta stövlar som jag skulle vilja ha...(Fast mycket annat också!)

Kram

Karin sa...

Halli Hallåå!
Gick in på sidan och hittade massvis med finfint som jag behöver.. (Läs:vill ha!) Väskan "Victoria" skulle däremot passa perfekt nu när jag ska åka och överraska en som står mig när och kär i ett land långt borta! Man behöver all hjälp man kan få när man ska vara snygg efter ett par timma på flyget!

Tack och Hej så länge/
K

karin.bjorserud@smt.se

Marika sa...

Gillat och klart.
Om jag vann skulle jag muntra upp mig själv med några snygga kandelabrar att lysa upp tillvaron med. Dels för att hösten kryper allt närmare in på , men även för att lysa upp min mörka nyseparerade tillvaro... Tack för en mysig blogg.
Mvh Marika

marika.jansson1982@gmail.com

Rebeccas.se sa...

Om jag hade den stora turen att vinna presentkortet skulle jag shoppa loss på superfina produkter från Rif design samt även silverkrukor och gjutjärnsljusstakar från Affari!

(Har gillat på fejjan!)

/Rebecca
rebeccasblogg@gmail.com

Anonym sa...

Hej! självklart köper jag en väska...väskor älskar jag!! Tack än en gång for världens bästa blogg!! kram från Fagersta
carina_sjolund@hotmail.com

Othilia sa...

Hmm svårt att välja finns så mycket fint. Men bestämmer mig för svart och vit skål. Drömmer mig bort till fjärran och kallar på Fru Fortuna.

Othilia sa...

Hupp glömde
Annika.andersson@aol.se

Anonym sa...

Hej och tack för en helt underbar blogg:)))

Man bli sååå glad i själen!

Jag har iaf gillat och skulle högst av allt önska mig ljushuset bland allt annat fint!

francescagamboa@hotmail.con

AnnCatrin sa...

Om jag skulle ha turen och lyckan att vinna skulle jag uppdatera mig med ett gäng kaffekoppar ala inredningsfrun från Rif design - bara för att de är döläckra och skulle passa som handen i handsken i mitt blivande kök i huset vi köpt och flyttar in i i november! Som en inflyttningspresent skulle man kunna se det som, valt av mig - till mig själv :)

Min mail är anncatrin.nord@hotmail.com
KRAM!

Cissi sa...

Hej! Skulle jag vinna detta fin fina presentkort så skulle det bli en kandelaber. Vi ska snart flytta från en lägenhet till hus så lite nya inredningsdetaljer skulle förgylla hösten.

Kramar Cissi
Cizzzi@hotmail.com

Anonym sa...

Så svårt att välja något, vill ha så mycket. Om jag vann skulle jag unna mig något fint och låta hemmet komma i andra hand denna gång. Kanske en väska eller varför inte några fina smycken/ Frida, bolkeus@hotmail.com

Anonym sa...

OMG! Vilken tävling!!! Jag skulle definitivt, absolut, utan tvekan köpa fågelburen från Nordal - jag menar, fågelburar kan man aaaldrig ha för många av och denna ljuvliga skapelse med sina färger skulle pigga upp det kommande höstmörkret.

Håller tummar och tår och har gjort mina bensträckningar var dag ;-)

Fin blogg du har!

Mvh /Mira mirabou@hotmail.com

Anonym sa...

OJ ja vad ska man välja, wohoooo blir helt lyrisk och det börjar klia i fingrarna, älskar att kika in på inredningssidor men allra helst att få känna och pilla och klämma lite på alla underbara saker som finns. Jag håller på renovera vardagsrum och även sonens rum så jag skulle välja nåt i rustik stil som det ska bli, lööööööve.. Eler kanske en snygg väska att ta med sig till skolan i höst så man kan få lite glad härlig solskenskänsla sådär i höstmörkret.. :) ha det finast..
hälsn: nylandeer@hotmail.com

Huset vid vägen sa...


Hej!
Klart man vill vara med, jag skulle nog välja keramiken från Rif!

Carin sa...

Jag skulle köpa afariljusstakar om jag vann!!!!!!!! Så jag vill vara med och tävla!

Anonym sa...

Sååå fina saker men det som absolut skulle sitta fin fint här hemma hos mig är stora och lilla ljusstaken för blockljus,,,,, skulle bli underbara i vårat ny fixade sovrum.....
Hoppas på tur ;)

Hälsningar Linda
lindazz11@hotmail.com

Frusol sa...

Åh jag skulle nog klicka hem ett smyckesställ så maken slipper irritera sig på mina mängder av smycken som ligger framme, och så skulle jag beställa en mjölkkanna från Rif design tror jag det är, och fler armband att hänga på smyckesställningen. Skulle nog klicka hem några kuddfodral oxå....
hmm fanns för mkt att välja på....

Annelie Flod sa...

Hej,
1. gillat
2. då jag älskar inredning, så skulle valet vara dom vackra keramikskålar och gillar även ljusstakarna!
Med vänlig hälsning, Annelie Flod
annelieh@gmail.com

Bromans Bravader sa...

Jag förälskade mig i kuddarna av jeans och skulle absolut köpa en eller två sådana, och så kanske ett härligt ljus från Voluspa som jag kan tända när jag ligger där i soffan med uppfluffade kuddar.

Jannike

Anonym sa...

Hej frun!
Vad roligt med tävling! Hoppas jag vinner för jag vill ha typ allt under fliken "Living"!!

Har gillat på fb.

Om jag vinner skulle jag köpa:

http://www.modesto.se/living/keramik

http://www.modesto.se/nyheter/ljusstake-for-blockljus

http://www.modesto.se/nyheter/ljushus

Kram från Bodenfrun :-)

alex.mia.steffee@telia.com

Helena Andersson sa...

Har hittat till din blogg nyligen och vill såklart vara med och tävla! Skulle jag vinna presentkortet skulle jag definitivt köpa en väska efter att ha gått runt med barnvagn och skötväska i ett år nu.. Många kramar Helena helena.andersson@orebro.se

elinannycaroline sa...

Vilken rolig tävling! Om jag vann skulle jag vilja ha något nytt kuddfodral, och kanske ett sånt där doftljus som alla talar sig varma om!

elin.soderlind@gmail.com

Anonym sa...

Halloj halloj...från Hallsberg... Första gången jag surfade in på Modestos hemsida - my god va mycket fint!!! Vore ju inte svårt att sätta sprätt på 800 kr :)) Jag skulle nog i alla fall klicka hem ett kuddfodral i beige med rosa texttryck på givetvis ett B ;-) sedan skulle det få följa med ett smyckesställ från Nordal och en weekendbag från Friis & Company. Ha det gott!! Kram Anna i Hallsberg anna.bilock@telia.com

Kajsa sa...

Hej, jag skulle vilja ha de tre vita ljusstakarna i gjutjäääärn. Ögonorgasm. Sen skulle jag även vilja ha en brun transparent blus och kakfatet, kuddarna... och...

kajsa.josefsson@eniro.com

Tea&Tilde sa...

Oj oj oj vad mycket fint, jag som precis fått tillbaka piffsuget efter semestern skulle kunna shoppa hur mycket som helst för 800 riksdaler, så sidan är gillad och ett par kuddar hade det blivit för jensbetsikokos@hotmail.com
Kram

Anette sa...

Orkar jag vara med o tävla tänkte jag först!?!? Hm... Ja.. Nä, lillebror kommer snart att tröttna när jag sitter här! Men vad attans, jag vill ju vinna så då måste jag tävla och börjar den lille gapa nu så får han vänta tills jag e klar :))
Har gillat på facebook nu och skulle jag vinna vet jag inte exakt vad jag vill ha, och skulle jag veta det så skulle jag nog ändå hinna ändra mig tusen gånger innan tävlingen är klar. Men jag såg iaf att det fanns grymt fina kuddfodral och lite kul är det ju att piffa till kuddarna i soffan. Sen såg jag fina ljushus och ljusstakar också som föll mig i smaken. Så det skulle nog bli lite lullull av ditten o datten om jag vann. En sån där onödig måste-ha-shopping för 800 kr :))

anette_gunnarsson@hotmail.se

Johanna N sa...

Glömde ju min mailadress. /Johanna N
Mail: jn22dn@hotmail.com

Det Vita Drömhuset sa...

Åh, finns ju så himla mycket fint! :)
Men vinner jag skulle jag nog köpa mig både fina ljusstakar och kuddar! :)

Kram Åse

katja29_6@hotmail.com

lundgren_sara@spray.se sa...

Svårt svårt. Men två sådana här kanske. http://www.modesto.se/nyheter/ljusstake-for-blockljus-2

Anonym sa...

Åhh..här måste jag va med och tävla :-)
Har gillat på facebook och kört lite bensträckare.
Om jag nu skulle vinna tävlingen (håller alla fingrar o tår) så skulle jag köpa skålarna du har.Sååå fina!!

Tack för en super mysig blogg som är ett dagligt beroende för mig!

Många kramar Helene
helenruud@hotmail.com

Caroline Svensson sa...

Vad roligt med en tävling. Nu när hösten snart infinner sig skulle jag vilja vinna de fina ljusstakarna för blockljus i både stor och liten modell. Tack för en bra blogg! :) /Caroline

Anonym sa...

Hej!
Det är så mycket fint så det är svårt att välja...
Hade dock valt trasmattan i grått och silver till vårt sovrum som ska få sig en makeover. Skulle komplettera med några ljusstakar nu när hösten närmar sig.

Mvh Heléne
annahelene@hotmail.se

Anonym sa...

Hej! Vilken fin fin tävling. Har aldrig tidigare varit inne hos Modesto, MEN vilka härliga grejor dem har!!! Svårt att välja bland alla vill-ha grejor, men jag skulle köpa ljuvliga doftljus från Volupsa för presentkortet. Hoppas på vinst :) Kram Claudia (crmse1969@gmail.com)

Josefin sa...

Vad kul med en tävling! :) Och åh vad mycket fint det finns på modestos sida... Om jag skulle vinna skulle nog några ljusstakar el kandelabern från affari få flytta hem till mej :)
Tack för en härlig blogg!
Kramar Josefin
josefin.logrell@gmail.com

Malin sa...

Hej, Jag har en liten "thing" för ljusstakar och ljuslyktor, så större delen skulle förmodligen gå till det.. Men det silverfärgade kakfatet och smyckesstället ligger högt på listan oxå...

Skålen du har på bordet var superfin, men såg den bara i rosa i webbshopen (synd.. gillar starkt den svarta.)

Förmodligen anser jag mig hemskt rik om jag skulle ha 800 att starta med i shopen - det skulle säkert sluta med minst det dubbla. Mycket fint. Gillar både på fb och webshopen!! (Ja och din fina blogg .. - Jag smörar nu .. vill hemskt gärna vinna ;) )

Kram från Malin

Åsa sa...

Sådär, nu är det gillat på facebook :)
Det fanns maaaaaassor av fint i deras webshop men mest fastnade jag för deras ljusstakar och den stora kandelabern. Hoppas på tur :) Med vänlig hälsning, Åsa
asaksson@hotmail.com

Matilda sa...

åh va mycket fint det fanns men om jag ska gå på något jag verkligen "behöver" så får det bli en väska Amina black eller Helene black. Kände i dag att det gått hål i fodret på min favvoväska :-/ Kostar ju lite mer än 800:- men det ska ju ändå köpas en väska här och om jag har turen att vinna behöver jag ju inte lägga lika mycket själv :-) tyvärr blir det nog en annan väska om jag inte vinner. :-( Ekonomin tillåter inte den väskan nu...

Livet enligt Lindus sa...

Om jag vann skulle jag köpa en Clutch Orange, för att färgen är piggar upp.
Sedan skulle jag köpa doftpinnar för att ställa i sovrummet och kanske något av alla härliga doftljus till vardagsrummet.
Saker som förgyller hösten lite extra!
Håller, som alla andra, tummarna!
linda73.andersson@me.com

Maria sa...

Hej! Skulle meddetsamma köpa en raghorse som kan torna upp sig bland alla vita inredningsdetaljer du tidigare inspirerat till - något du är fantastiskt duktig på!