onsdag 8 augusti 2012

Mys-dag!


Oj vilken mys-dag jag haft idag. Den började med äppel/kanel/kardemumma-pajs-fika med glada mamas och maaaassor av kids och i eftermiddag snörade jag på mig mina Callaways och drog med pappsen ut till golfbanan för att träna. Gott att få stå i skogen och banka lite bollar (och svära lite)!!!

Sitter och funderar lite på nästa vecka. För det första så ska Lillebror skolas in på förskolan (ploppade han inte precis ut!?!), sedan har jag fått en inbjudan till Valeries Spring/Summer 2013-visning som jag är liiiiite bitter över att jag inte kan gå på. MEN. Det är bara för att jag ska åka upp till STHLM två dagar senare och gå modevisning på Formex. Tjohooooo!!!! Å ibland måste man ju helt enkelt välja. Å det går ju alltid fler tåg.

Å så tänker jag lite på lördag. För då ska jag till min frisör och sätta i nytt fräscht Rapunzel-hår. Tjohoooooooo!!!! Är inte livet lite extra gudagott ibland, så säg :)!?!

Nu, vädra täcke och kudde. Snart, sova gott.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst..... Ja, just det ja. Ni vet väl att ni även kan följa mig på Facebook? Jomenvisst ser ni. Där får ni lite fler uppdateringar och annat smått och gott om ni "Gillar". Så go check it out :). Välkomna!

3 kommentarer :

evalevabo sa...

Fina bilder som alltid.. Mmums.
Vi ses då.
Ska dit
Plocka bort data robot grejen Skit svårt att se. Därav mindre mycket mindre kommentarer. Jag ser ofta inte alls. Så då struntar jag i att kommenterar.
Kram Eva

Amazingdays sa...

Det ser ut som en riktigt sommar fika! Och det vackra Green Gate porslinet, det får mig att smälta.
Ha en fortsatt bra dag i solen! Här i Skåne skiner solen från en klarblå himmel)

//Carina

Laura sa...

Och nu blev jag sugen på att baka.... ditt fel! ;-) Fina bilder!