lördag 11 augusti 2012

Var tog denna dagen vägen?!?


Ja. Vart tog den här dagen vägen? Schwooosh sa den bara å så var det kväll.

Att dagen försvann så snabbt kan ju i och för sig berott på att jag spenderat halva dagen med att bli tillfixad i håret av goaste Josefin på Bergfeldts Frisörer. Det är ingen lätt match att hantera det här med extensions har jag förstått (å känt #ajajajminlillaskalp) men det är sååå värt det. Så nu har jag nytt fräscht hår som jag kan svänga runt på catwalken på Formex nästa vecka. Looovely!!!

Ni som föjer mig på "inredningsfrun" på Instagram har redan sett dessa bilderna men ni får helt enkelt en repris :).

Nu, kaffe. Snart, fotmassage.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst...... Ni som mailat och frågat lite kring det här med extensions så kommer det ett litet inlägg om det vid ett senare tillfälle.

9 kommentarer :

Lena - gott för själen sa...

Finfint!

Kram Lena

Anonym sa...

Supersnyggt!!
Kram Jessica

evalevabo sa...

Spännande. Ska absolut dit och kolla in mode showen. Hoppas ni är det på fredagen.. Vet du, tid???
Kram på dig
Eva

Anonym sa...

Ja! Skriv när du går!! Kram

Fotograf Sofie Gustafsson sa...

Tjusigt!! :-)

Välkommen Hem! sa...

Nu blev du ju ÄNNU snyggare! Ja, när är showen?? Ska ju dit både torsdag o fredag så detta får ju bara inte missas!
Kram,
Judita

Anonym sa...

Hej :) Hur många paket med hår brukar du köpa? Jättefint blev det :)

Malenami sa...

Wau, wau, wau!!! Sooouupper sexy!

Anonym sa...

Vad kostar endast håret som du beställer från Rapunzel? Tacksam för svar :) Kram Linda