tisdag 28 augusti 2012

Fort, så fort!

Nya ängla-vingar i öronen. Amen är de inte coola så säg!
Jag skulle plocka mig ett plommon till mellis och bröt av en hel jäkla gren.
Stackars träd, men jag har fått valuta för tiden jag spenderat
med att göra push-ups. Yeay!! (Eeeeller så var trädet gammalt och slitet. Förmodligen
är det nog mer sanningsenligt :D)
Oh yes!! Mina nya billi bi-stövlar (som just nu sälj med feting-rean HÄR) kom idag. Långa, svarta och galet sköna. Komsi, komsi hösten. Mina fossingar är redo!!

Dagens fika.
På promis runt stan.


Dagarna går så fort, så fort just nu. Som att sommaren bara ska ta slut, så att vi äntligen kan får krypa upp i våra soffor med en massa filtar (ja, inte jag då eftersom jag är varmare än varmast) och dricka massor av thé, tända alldeles för många värmeljus, surfa inredningstrender och bli alldeles nipprig av allt fint som man vill klä på sig i höst. Sådant.

Hösten. Inte så fy skam ändå :).

Nu, push-ups. Snart, natti natti.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst....... Dagens bilder ligger redan på Instagram där ni ser lite mer av vad jag hittar på om dagarna. Jag är "inredningsfrun" även där. Go figure :)......

4 kommentarer :

http://hannaskrypin.se sa...

Härliga bilder!

Laura sa...

Fina bilder & ja, örhängena är galet snygga! Hösten tillhör faktisk min favoritårstid så jag längtar ;-) eller ja halva sommaren har tillhört hösten = me like.

Philia sa...

Åååååh, vad jag är sentimental denna morgon!!!(Kan man bli det över något som hände för bara typ 3 månader sen:S?) Hur som, saknar dig också massor - min Mona!

Kraaam

Anonym sa...

Hej,hur upplever du att stövlarna är i storlek? tycker dom e så snygga..men osäker , jag ligger mellan 38-39...