måndag 6 augusti 2012

Som en nyponros!

Klänning Vero Moda. Skor Scorett. Väska Modesto i väntan på
att vallas.
Söndagens Inredningsfru.
Söndagspromis med mina underbaringar.
Uppladdning.
Skördetider (skål från Modesto)
En klassiker.; Toalettfotot.

Borgholm by night.


Fräsch som en nyponros kände jag mig när jag vaknade idag (#oooooohtheirony) efter en söndag med en massa härliga vänner, skratt, sång och dans natten lång vilket resulterade i träningsvärk i magen och i muskler som jag inte visste att jag hade. Mina fötter ser ut att tillhöra något (japp, något, för de ser nästan utomjordiska ut) som gått genom ljudvallen ett par gånger och tillbaka igen efter flera timmar på dansgolvet i high heels. Ouch! Men guuuud i den lilla lilla himlen så skoj vi hade. Nästan så man glömmer bort hur gött de tär att stå och tokdansa så där som att det inte finns någon morgondag. Men det gör det ju alltid. Å det blir man ju ganska snabbt varse om. Fräsch som en nyponros var det ja.......hmmmm......hmmm......hmm......... :)

Nu, lunch. Snart, fika.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst....... Idag får ni lite blandade picks från söndagen här på the Island.

5 kommentarer :

Unknown sa...

Härliga bilder! Jag vill oxå dansa och ha så roligt, var ett tag sedan..
Fräsch som en nyponros skulle jag oxå vilja känna mig ;)

Grymt snygga skor! Och skålen gillar jag super mycket :)

Kram Catta

Sofia sa...

Älskar den första bilden

Anonym sa...

Jag åkte förbi ditt hus idag!! :) (det var tack vare poolen jag kände igen det...) Har hälsat på föräldrarna mina som bor nere på Eriksöre camping varje sommar och drog med dem till Gårdby Kafé och Lanthandel, perfekt en regnig dag som denna! Och vilket ställe sen, vi blev alla överväldigade av fikat, shoppingen och stämningen, myspys! Tack för tipset :)
Kram Therese Wahlström

Anonym sa...

Fattar inte hur du kan vara så snygg med tankte på hur ofta du unnar dig något gott för mig räcker det med att lukta på fatet så vips så snurrar pilen på vågen som en kompassnål nära en magnet, ibland är livet orättvist (blink)
Tänk vad bloggen har givit dig mycket kul har följt dig sen starten go for it tjejen.

Sommaren65 sa...

Vilka härliga bilder!!! Blir så glad o få se. Glädjen smittar av sig. Ha det bäst. Ha en underbar vecka. Kram Magda =)