fredag 17 augusti 2012

Vart ska jag börja?




Linda som är Efva Attlings webansvarig,
kom med special-leverans och med coolaste tatueringen!!!


Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Känner mig helt vimmelkantig av dessa två dagar uppe i Stockholm. Huvudet är fullt av intryck. Kroppen är trött, fötterna ömma. Det känns som om magen vore fylld av fjärilar och en massa "är-detta-verkligen-mitt-liv"-fladder. Hjärtat fyllt av kärlek och maxat med feel-good efter att ha skrattat och gråtit om vartannat.

Livet alltså. Jag slutar då aldrig att förundras!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst......... Vackraste Malena i Efva Attlings Ear-cuff. Vackert på vackert!!!

7 kommentarer :

Browneyedgirl sa...

Härligt att du haft det så bra =) Och visst är livet bra underbart <3
Kramen

Miss Tess sa...

Låter som du haft en magisk helg i hvudstaden. Formex ger alltid så mycket inpo. och ha-begär:)

Önskar dej en fortsatt trevlig lördag.

Miss Tess

Anonym sa...

Vad härligt!!!
Tack för att du delar med dig & inspirerar oss andra =)

Ha en riktigt trevlig helg,
Kramar Jessica

Systeryster och jag .... sa...

Härliga dagar och en massa intryck!
Fortsätt med din härliga blogg
även om den ändrats lite : )
Trevlig helg

Systeryster och jag .... sa...

Hej Härliga dagar och intryck
Fortsätt med din härliga blogg fast den ändrats lite : )
Trevlig helg

Mia sa...

Och Efvas webansvarig Linda med hennes fina tatuering. Sånt har jag koll på, läser hennes fina blogg med. www.lalinda.se

Bisous

La Linda sa...

Jättekul att träffas! Och tack för länken! :D Kram!