torsdag 30 augusti 2012

Oh, the beslutsångest!



LänkBricka från Louise Interiör, skål från Modesto, ljuslyktor från Nordljus ,
Sturehof kruka från Mormors Fönster, äpple från grannen.

Idag svängde jag förbi Universitetet och frågade om det minsann inte finns någon intressant kurs som jag skulle kunna få trycka in mig på (kursstart nu på måndag). Så nu sitter jag och kollar vad jag är sugen på. Fast nu återstår bara det tiny tiny problemet att välja. Oh, the beslutsångest liksom. För vad kan man inte vara sugen på när det gäller kunskap :)?!? Fortsättning följer.....

Nu, borsta tanden. Snart, zzzznark.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst..... Idag visar jag lite pics från vardagsrummet där det, som ni har märkt, smugit sig in fler och fler svarta detaljer. Men omväxling förnöjer :)

8 kommentarer :

Rafaellascreativa sa...

Vad fint du har! Gillar verkligen tavlan och det bästa med vitt är att man kan smyga in med lite färger ! Lycka till med valet av kursen, ha det bäst, mvh Carina

Linda sa...

Här drar plugget igång på måndag. Arbetsrätt via Lunds universitet och Personalekonomi via Högskolan Väst. Spännande och läskiga ämnen på samma gång. :)

Kram,kram

Linda sa...

Jag glömde fråga om tavlan. Det är den lilla storleken du har eller? Vart har du i sådana fall köpt ramen? Verkar omöjligt att hitta rätt storlek. Vill köpa trollsländan (lilla) till vårt sovrum.
Fjärilen har jag den stora i köket och jag älskar den tavlan. Så fin!

Ha en trevlig fredag!
//Linda

Lena - gott för själen sa...

Det finns så mycket roliga kurser. Jag gillar fastigheter. Jag fick ett infall och sökte till kursen Fastighetsrätt på distans i Gävle. Eftersom jag sökte så sent så hamnade jag på reservplats 267. 267! Hahaha.

Kram Lena

Anonym sa...

Växten var söt, vad är det för sort o var har du köpt den??

Gabriella sa...

Fint med svart! Jag har också börjar dras mer mot det nu. Så fin växt, undrar också vad det är för en?=)

Anonym sa...

Vi skjutsa ner min dotter till Kalmar och Linneuniversitet förra helgen :) Så nu blir jag nyfiken på vad du väljer för kurs ;)
Sen måste jag tacka för att du bloggar och visar upp erat fina hem. Får ofta tips och ideer härifrån. Sen så är det ju inte allt som blir av här hemma ;)
Ha en trevlig helg!
/Camilla

AnnaK sa...

Åh vad snyggt det är med svart och vitt tillsammans. Älskar´t! =)