fredag 3 augusti 2012

Ingen nöd på mig!

Ommöblering pågår..... igen :)!!!
Lat-dag på altanen.

Muggar före endast en guldpeng stycket från TGR.
Amen man måste ju bara älska att fynda :)!!!


Till fredagsmyset.

Tröja, Vero Moda. Armband/halsband Icon.

Här på the Island har det hunnits med både det ena och det andra idag. Dels lite "jag-borde-inte-men-jag-bara-måååååste-kika-lite-på-rean"-spring i affärerna i staden (oj, oj, oj så mycket härliga höstnyheter det pluppat upp i butikerna nu. Både inredning och kläder. Kan bli en dyr höst det här :S......), lite poolhäng, lite städning, lite ommöblering (så att maken satte morgonkaffet i halsen eftersom jag möblerade om seeent igår kväll...hm.....), lite matlagning och lite mys med familjen. Eller ja, faktiskt ganska mycket mys med familjen, faktiskt. Bästa!

Nu ska jag krypa upp i soffan med min käre make och kolla på OS och mumsa Toblerone. Det går ingen nöd på mig, som ni kanske förstår :).

Nu, hämta chips. Snart, den dagliga fotmassagen.

KRAM

// Inredningsfrun

Inga kommentarer :