måndag 27 augusti 2012

Till alla er!





Alla kläder kommer från

Det här inlägget är till alla er som äääälskar gosiga kläder och mulliga koftor att pynta era små lekamen med nu till höst. Till alla er som inte gillar att det numera visas kläder här hos mig förslår jag att ni scrollar ner ett inlägg och plockar fram lite smått och gott så att ni kan baka kardemummakaka. Alla nöjda, alla glada :)! Bästa!!

Om jag bortser från att jag just nu missbrukar Nezeril, Cleenex och ser ut som ett babian-ass under näsan av allt snytande, så kommer den här veckan att bli den bästa på länge. Det känner jag ända ner i lill-tån. Är det medvind jag känner eller är det höstens omfamnade vindar som blåser liv i mig?!? Hur eller så får det blåsa hur det vill för jag älskar det!!! Tjohoooooooooo!!!

Nu, lämna kids. Snart, iväg och jobba.

KRAM

// Inredningsfrun

25 kommentarer :

Linda sa...

Åååååh. så mycket snyggt!!

Jag blev lite full i skratt när jag såg hur snygg du är på bilderna då jag precis skrivit ett inlägg om att jag absolut inte fastnar på bild.
Men det gör du, med råge. :)

Kram, kram

Lena - gott för själen sa...

Vilka mysiga höstkläder du visar! För mig får du skriva och visa vad du vill.

Kram Lena

Annaochlivet sa...

Man åååå så mycket snyggt! Blir ju galet sugen på en ny höstgarderob! Ha en fin dag på jobbet :) Själv är jag pluggo nu, så dax att ge sig iväg till skolbänken:) Wihoo! Kram på dig

Chatarina sa...

Hej!
Skriver inte så ofta till dig pga tidsbrist men kollar den flera gånger o följer dig på fb. Fortsätt med att vissa både inred. mat, smycken o hår. Du är så snygg i håret, gillar det. Själv jobbar jag med kläder så det är kul o se. Älskar inredning.

Kram o fortsätt som du gör och tack för inspirationen
Chatarina

Anonym sa...

Åh, jag vill ha allt! Synd att man är en fattig nybliven mamma bara ;)

Anonym sa...

Underbara kläder, vad ligger dom på för prisklass? Är det några speciella märken?

Å så en fråga till dig, pluggade inte du? Eller var du kanske klar?

Anonym sa...

Får man fråga vad du jobbar med?
Mvh nyfiken =)
Ha en fin dag..

evalevabo sa...

Gilla chinos jeans skjortan skit snyggt min stil. Var kommer byxorna ifrån? Märke? Snyggt med lite over size byxor, gubbiga. Me like.
Eva

Anonym sa...

Nydelig! Du kler jo alt!! :-) Ha en fin dag og en super uke. Din blogg er blitt min nye fav.! :-)Klem fra AK

LIVSGLITTER sa...

Oh nu kände jag inte alls ett litet begär av att ge mig ut och shoppa nya murriga höstkläder ♥ Ha en fin dag! Stor kram

Anonym sa...

Jättefint det du visar! Men de korta jeansen o kängorna.. hum.. det är ingen stil på dem, om jag får säga så?? :O, Det är bara vad jag tycker ;).. Ha en bra dag! Linda

♥ Fyra årstider sa...

Marika, jag älskar att du visar kläder! mer kläder åt folket!Marika hon är bara rik hemmafru och kan strössla pengar på kläder..ha,ha:)

Puss vännen ha en bra dag!

Kram Lotta

Anonym sa...

Vill bara skicka cyberkram ifrån oss på andra sidan kusten.
(F.d. andra sidan sundet)

ETT FRIDFULLT HEM sa...

Så snyggt!! Alltihopa!

Och du...jag tycker det är fortsatt jättekul att kika in här. Oavsett om bloggen ändrat lite inriktning eller om det är mer kläder och mindre mat eller om det är mer färg nu än tidigare vitt osv.osv

Stor kram

mintekopp sa...

Den där ponchon är ju helt galet snygg!! Vilket märke är den ifrån?

Linda sa...

Var in och klickade hem chinosen i en nätbutik nyss. Tack för inspirationen. Längtar till dom kommer. :)

Kram, kram

Välkommen Hem! sa...

Gosh sååå snyggt! Och du passar ju i precis allt människa!
Kram och ha en fortsatt trevlig dag,
Judita

Concept_By_Sarah sa...

Snyggt! Har fortfarande inte lyckats komma dit fastän jag var hela sommaren på ön, får bli ändring på det och kommer ju i september igen:-). Kram Sarah

Casa of Mia sa...

Åh så mycket snyggt, verkligen gosiga tröjor kram

Solgården sa...

sååå snyggt! Vill ha ALLT hihi

Kram/Sofia

Anonym sa...

Oj vilken underbar beige kofta på tredje bilden, märke?

CONCEPT by JESSICA sa...

Mycket snygga kläder, du ser lika fräsch ut som vanligt;)
Man får en viss förväntan nu när det är skiftning till hösten;)
Kram

Anonym sa...

Så mycket snyggt. Har lite samma önskemål som andra, vad är det för märke för oss som inte kommer till öland :)
Kram

Gabriella sa...

Åh så mycket härligt och fint!

Browneyedgirl sa...

Wow =) Vilka läckra kläder på en ursnygg tjej =) Nu vaknade shopping tjejen i mig. Man måste ju liksom fylla på garderoben till hösten, så är det ju bara. Och dessa skulle jag kunna tänka mig.
Ha en toppen dag härligaste du <3 Kram