fredag 10 augusti 2012

Happy Friday!




Min dofta-gott-samling (från Nordljus).

Alltså. Det är något visst med fredagar. Så är det bara! Å trots att det ligger regn i luften och det mer känns som höst än i början av augusti, känner jag ända ut i lilltån att det blir en happy Friday idag!!!

Egentligen har jag en massa very important och livsnödvändiga saker att göra på schemat men de får snällt vänta tills en dag då det verkligen regnar. Idag ska jag bara ha en riktigt härlig fredag!! Tjohooooooooo!!!

Nu, få fason på fejjan. Snart, kalas-dax.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst..... Idag bjuder jag på lite smått och gott från min garderob som väntar på att fyllas på med en massa höst-fint. Höst-kläder = bäst-kläder!!! Håll tillgodo :).

5 kommentarer :

Unknown sa...

Skulle kunna tänka mig att ta ett varv eller två bland dina kläder och smycken ser jag, mycket fina grejer :)

Ha en härlig fredag,
kram Catta

Lena - gott för själen sa...

Du du har det i din "lilla" garderob ;-)

Fredagar är alltid fredagar, så är det.

Kram Lena

Sara sa...

Visst är det härligt med fredagar...oavsett när på året och om man är ledig eller inte.

It´s in the air!!

Mvh Sara

Anonym sa...

Du har aldrig verkat speciellt road av varken kläder, smink eller skönhetscremer, dvs "det yttre", tidigare på din blogg? Utan mest intresserad av inredningspryttlar, eller? Verkar som du blommat upp det senaste! Härligt i alla fall, att du pysslar om dig själv lite mer, det är du väl unnad :) Önskar dig en happy fredag! L

Gabriella sa...

Ja visst är det något speciellt med fredagar! Och så mycket härligt fint mina ögon skådar här ovan=)