onsdag 29 augusti 2012

Veckans ovettigaste!








Sitter här med datorn i knäet och ska skriva en rad eller fem till er läsare. Men det känns som om att jag har sockervaddsfluff i skallen så det är totalt lönlöst att få ner något vettigt alls ikväll. Så det här får bli veckans ovettigaste inlägg. Hepp!!!

Nu, sova bort sockervaddsfluffet. Snart, znaaaark......

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst... Häromdagen var jag och fotade lite fin, fina saker hos Mormors Fönster som jag idag visar er här på bloggen. Enjoy :)!

7 kommentarer :

Lena - gott för själen sa...

Ovettigt är också bra :-)

Kram Lena

dianasdrömmar sa...

Mormors fönster har så mycket fint kram Diana

Browneyedgirl sa...

Godmorgon =) Så är det ibland. Men ohhh så fina bilder, me like massor, så helt onödigt inlägg vart det inte =)
Nehej måste fixa barn inför skolan. Ha en toppen dag! Kram

Monia - mamma till Tuvalie sa...

Hej kära du :) Vill tipsa dig om mina tävlingar! Du kan bland annat vinna ett presentkort hos Online Design, som har såå mycket fin inredning i Shabby-stil :) Det enda du behöver göra för att vara med är att berätta vad du skulle köpa om du vann!

Här hittar du den: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/august/tavling-2-st-vinner-presentkort-hos-onlinedesign.html


Tävlar man inte, kan man inte vinna ;) Lycka till :)

Livet enligt Lindus sa...

Wow vilka bilder!
Det sovrummet skulle jag tänka mig att sova ett tag i:)

Concept_By_Sarah sa...

Oj den affären har jag missat, måste nog åka förbi där. Lexingtonkuddarna gillar jag skarpt, skulle passa perfekt i vårt Ölandhus:-). Fina bilder:-). Kram Sarah

jmariia sa...

Sängramen var väldigt fin finns de att köpa? :)