måndag 27 augusti 2012

Tur!







Det är inte bara jag som är sugen på förändring, här hemma på the Island, vill jag lova. Idag, vid frukostbordet, synade min käre make oh tillika Inredningsnörden vårt frukostporslin och gav mig en "jamen-har-vi-inte-tröttnat-på-dessa-nu?!?"-blick. Å det är ju lite dumt att inte lyssna på regeringen liksom så nu funderar på att slå till på en klassiker till morgonkaffet och en djuping till filmjölken. Vad tror ni om det?

Det är ju banne mig tur att min käre make är lika porslinstokig som jag :).

Nu, borsta gadden. Snart, ide.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst....... Eftersom ni var så himlans många som var med och tävlade i Modestos tävling, ger nu butiken alla mina läsare lite najsig shoppi shoppi-rabatt på hela 15 % på ert första köp när ni uppger "inredningsfrun" i rabattfältet (rabatten efterkorrigeras så bli inte oroliga om det inte syns på en gång, låter Modesto hälsa). Rabatten gäller på ordinarie pris. Jag slog direkt till på dessa godingar som dessutom var veckans vara. Woop woop!. Jamen man måste ju bara älska rabatter!!!!

Psssssssst...... igen! Idag visar jag lite blandade pics från vardagsrummet på ovanvåningen. Håll tillgodo :)

4 kommentarer :

helena sa...

swedish grace- absolut! Undrar, ska du börja jobba som lärare nu när bägge pågarna går i förskolan? Spännande.. Helena

Anonym sa...

Kan bara ge tumme upp banne mig för detta fantastiska porslin har själv en Serie i skåpet som används flitigt;). En annan fråga vart har du köpt lampan som hänger över tvbordet om man får fråga? Ha en toppen och lite halv galen dag ( vilket inte vara svårt för dig att uppfylla) ;) / Lotta

Septemberflikka sa...

Jag har också en porslinstokig man, dock mer inne på riktigt gamla klassiker typ Uppsala Ekeby och sånt. Kul ibland men jag är oftast mer för cleant porslin typ det du visar.

Är tävlingen på Modesto presenterad och klar? Måste ha missat det i så fall.

Ha en fin tisdag!

Kram

Gabriella sa...

Åh så fint du har det hemma! Skulle också vilja få in lite mer svart här hemma=)