måndag 20 augusti 2012

Till er som inte gillar min bak.......

Jag.

Till alla er som inte gillar min bak få blunda nu. Men min fina bloggvän Malenami tog detta fotot i smyg när jag satt och sminkade mig på hotellrummet när vi var i Sthlm. Malena är inte bara en underbar människa utan även en fantastisk fotograf och jag har massor av bilder som hon fotat. Men de får ni inte se nu, får då får ni dåndimpen eftersom ni ju helst vill se bak (eh.... varesgoda liksom) och inredning här på bloggen ;).

Nu, Dallas. Snart, sova.

KRAM

// Inredningsfrun

10 kommentarer :

Anonym sa...

Ha ha! Så skön du är!!:S

♥ Fyra årstider sa...

Din bak är så jäkla snygg...vilken bak det än är:)

Kram Lotta

Browneyedgirl sa...

I like *hihi* Helt underbar bild =) Hade man en bak som din tjejen skulle man inte rå för att den måste visas ibland *skrattar*
Ha nu en toppen dag härligaste du!
Kramen

Rouva V sa...

Vilken fin blogg du har. <3

Kram, naana från Finland (Kokkola)

Unknown sa...

Din blogg, visa det du vill det är det som gör den till DIN blogg. Tycker om din blogg. Har inte läst den så länge men kan inte låta bli att följa på instagram och här varje dag.

Emschen sa...

Alltså den bilden är så galet vacker!

Bak som bak eller? Hehe
Kram

AnnCatrin sa...

puss & kram och nyp i stjärten :D

Tofva sa...

Fin bild! :) Bra att pigga upp oss läsare lite såhär en tisdagskvälL!:) wop wop

Annaochlivet sa...

Haha go du e! Vacker bild! Kramis och sov gött :)

Frida sa...

He, he! U go girl!;)