onsdag 15 augusti 2012

Lite sanningar!

LänkLite hall. Lite jag. Alla glada och nöjda :)!!!
(Höstnytt från Twist&Tango)
I min handväska idag; Solglasögon, handkräm, blöjor, köttbullar och
bananer. Oh the sexyness att vara mama på vift :)!!!
Årets Mårbacka-pelargoner planterade jag om i slutet av juli. Då hade de stått ute på gräsmattan sedan i slutet av mars. Så. Räkna aldrig bort en pelargon. De överlever det mesta. Även en glömsk Inredningsfru :S.....


Nu när vi ändå är inne på lite sanningar så ska jag ärlig erkänna att jag har lite rese-pirr i magen ikväll. Tiiiidigt imorgon bitti reser jag upp till Stockholm och beger mig direkt ut till Formex-mässan. Ska bli helt galet kul!!! Till er som frågat så kommer ni att kunna hitta mig och de andra übersnygga girlsen i Love Forevers monter A39:10 och modevisningen börjar 13.00. Modevisning liksom. På Formex!!! Helt galet :).

Nu, packa klart. Snart, sova bort pirret.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst....... Vet inte hur det blir med blogguppdateringarna nu när jag åker bort. Men vill ni se bilder från mina dagar i Sthlm så kan ni alltid hänga med via Instagram. Ladda ner appen i din smartphone och leta upp "inredningsfrun". Så kommer ni att få bilder på både det ena och det andra vill jag lova :D.

11 kommentarer :

Anonym sa...

Jättefin som vanligt! Vill gärna se mer outfits bilder! Låter superkul m formex. / marie

Anonym sa...

Låter grymt !!<3

Maj sa...

Gillar din annons om soffor. Har nu skickat in och tävlar där. Lycka till på mässan. //M

Lena - gott för själen sa...

Lycka till och ha det så kul!

Kram Lena

Browneyedgirl sa...

Lycka till nu =) Du kommer vara otroligt snygg ska du se. Hejja hejja. Väntar tålmodigt på bilder.
Kram och ta hand om dig

Anonym sa...

Hej
Kul med formex ,har själv sprungit där när
jag ägde en butik.
åh va våra hem liknar varann(hihi)
delar samma smak tror jag.
själv älskar jag också kläder och träning.
men är du 32år?
en fråga! svarar du aldrig på frågor???

Annaochlivet sa...

Wihoo så kul med Formex! Hade gärna varit där, men bidde inte så den här gången. Ha det så hiskeligt kul och njuut av allt fint och roligt! :) Krambanan :)

Ann-Sofie sa...

Åh vad roligt med Stockholm och mässa! följer dig på instagram så jag ser att det händer en del:)

kramen

Tofva sa...

Jag älskar pelagoner, dom överlever det mesta!!!:)

Anonym sa...

När människor läser din blogg är det bara ohövligt att inte svara!

Linda sa...

du skriver så otroligt charmigt och roligt , men vad hände med bloggen? den har blivt en blogg om din kropp ( bilder) , dina kläder och skor. vart är de gamla goa inläggen? det blev för mycket Kropp och för lite knopp så nu går det inte att läsa längre:( tråkigt tycker jag som läst din blogg varje dag sen 100 år tillbaka. från Lina som hoppas att bloggen blir vad den heter igen . kram