lördag 25 augusti 2012

Tyst, så tyst!


Morotskaka med grädde och hallon. Mumma för magen!

En Pucko!
Ett Pucko? ;)


Bilder från gårdagens go-fika på

Tyst, så tyst är huset denna lördagmorgon på the Island. Kidsen har sovit hos mina päron inatt, så i morse var det ingen som vaknade 05.00 (Alltså. Är det ens ett klockslag? Det borde mer står "död" när man kollar på klockan så tidigt..... hm.... inte konstigt man blivit gammal och sliten :D) och aaaaaaaabsoluuuuuuut inte ville sova mer. Jag älskar våra underbaringar mer än livet, men i ärlighetens namn är det skönt att få sova ut på morgonen en gång om året eller så :).

En riktigt härlig lördag önskar jag Er alla goa. Ni är bara bäst!!

Nu, städ och fix. Snart, hämta underbaringar.

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst......... Herreguuud så många ni var som var med och fightades om de generösa 800 kr i Modestos tävling. Jag hade fullt sjå med att skriva upp alla namn på små lappar men nu har jag dragit en vinnaren. Grattis "Anonym" (som tur väl nog skrev sin e-mail!!). Du har fått mail!!!

2 kommentarer :

Unknown sa...

Men underbara människa, jag skrattar ihjäl mig, du skriver så härligt och underhållande =)

Ha en underbar lördag!
Kram Catta

VivanDivanGoesFashion sa...

Inte nån dålig fika. :)

Visst är det skönt att få sova ut men jag har lite tur jag för mina barn vaknar sällan före sin mamma och har aldrig gjort. :-)

Kram
/Vivvi