måndag 6 augusti 2012

Love Forever!









Tunika från Love Forever.


LänkAlltså. Jag har ju totalt glömt bort att berätta om en väldans trevlig sak (väldans trevlig för mig förvisso men ändock) som händer nästa vecka. Jag har blivit tillfrågad att gå modevisning för Love Forever och visa deras sommarkollektion 2013 på Formex-mässan. Amen är det inte lite trevlig så säg. Tjohoooooo!!!! Å vilka donnor jag får äran att strutta runt med på catwalken sedan då. Uj, uj, uj!!!! Både Engla, Johanna Toftby och min fina vackra vän Malena ska jag visa kläderna tillsammans med. Häftigt! Å lite ofattbart!!! Så ni som har tänkt att besöka mässan måste ju komma förbi och titta på alla fina kläder. Jag återkommer när jag vet vart och när under torsdagen som vi ska visa kläderna :).

Nu, kvällsmacka. Snart, viska "mamma älskar dig" i mina sovande underbaringars öra.

KRAM

// Inredningsfrun

13 kommentarer :

evalevabo sa...

Kul jag ska dit som alltid. Ska ni ha visning alla dagar? Jag ska upp på fredag.
Kram Eva

Åsa sa...

Men åååh, vad ROLIGT!! Nu önskar jag ännu mer att jag hade haft vägarna ner till Formex-mässan!!
Ha det så superkul, mässan är underbar!
: D

MITT VITA HUS sa...

Shit vad snygg du är kvinna:) Grattis till modevisningen så jäkla kul rent ut sagt:)

Kram

Linda Roos sa...

Roligt uppdrag du har fått, en väldigt fin tunika!
Ert hem verkar också vara fantastiskt, har ni alltid så städat:)
Vil tipsa om två konstnärer som jag tror du tycker om och vars verk definitivt blir underbara inredningsdetaljer. Det är Karolina Palmér och Hanna Ekegren. Jag har varit på utställningar med båda på Gothia Towers i Gbg och personligen fördrar jag Hanna men båda målar fantastique! Googla dem vettja!

Linda

Therése S sa...

Åh vilket roligt erbjudande. Stort grattis, du kommer verkligen bära upp kläderna bra.

Välkommen Hem! sa...

Gosh, så roligt!!!! Bokad förstaparkett, check!
Jag är där både torsdag och fredag, alltid lika roligt att "göra" mässan!
Kram och lycka till!
Judita

Anonym sa...

Jättekul för dej! Du är en perfekt modell<1 kram från Fagersta

Gabriella sa...

Vilken fin tunika! Den ser så mjuk och behaglig ut=)

Anne sa...

Fina fina du:) Hade gärna kommit på mässan bara för dig men alldelens för många mil att åka.
Så skön den ser ut tunikan, vad heter den. Skulle vilja ha som hemma mys nu till hösten:)
Ha de gott//A

Malenami sa...

Ska krama dig massor! <3

Othilia sa...

Jättefin tunika. Var hittade dy den?

Anonym sa...

For most uρ-to-dаtе news yоu hаve to visit
world-wiԁe-wеb аnd on internеt I found thіs websіtе аs a most excellent web
pagе for moѕt uρ-to-datе upԁаtes.
Also visit my website : Dream Analysis

Anonym sa...

The fleshlight is really a place filled with innumerable choices on a tight schedule.

Horoscope 2012 provides you with latest horoscope and
many astrological predictions of the year, especially in
GPS products and other navigation systems that make use of,
and even mark items on the checklist complete. Prices vary fleshlight wildly, and it can be implemented
for tasks if needed.