lördag 17 september 2011

180 grader till det bättre!




Härom dagen snurrade jag vårt köksbord 180 grader så att det nu står med långsidan mot den långa sittbänken. Det blev en snurr till det bättre, tycker jag nog minsann. Så nu får det stå så ett tag. Ibland kan bara en sådan enkel förändring som att snurra något göra så att det känns lite nytt och roligt. Det är bästa inredningstipset; Att flytta runt och byta plats på saker. Vips så känns det som om man har köpt en massa nytt utan att man lagt ut en krona. Perfekt!

Nu ska jag ta och snurra min lilla lekamen ut till solen. Har ett gäng med pelargoner som tas in för vinterförvaring.

En härlig lördag önskar jag er, goa läsare!

KRAM

// Inredningsfrun

6 kommentarer :

Frusol sa...

Visst är det härligt med, tyvärr är jag så trött så jag knappt klarar av att vara i solen men men, sova kan man göra när man blir gammal. Jag tänkte höra om du har något bra tips på hur du gör med dina pelargoner? Mina har fortfarande knoppar på sig så jag vill inte ta in dem ännu...

Johanna Stålros sa...

Surrat och klart;) Du är det dax nu alltså? kan du inte ge oss lite tips om detta- hur förvarar du dem? Kram Johanna

Lottzy sa...

Bordsnurr eller inte, vilket fantastiskt kök du har! Ett sånt där som man skulle sitta länge och filosofera i :-)

//Lottzy

Anonym sa...

Se där ja, bättre!

Andrea sa...

Oj. Tjusigt! Är inte särskilt svag för bara vitt, men golvet och bänken räddar verkligen upp hela köket! Väldigt härlig varm färg som ger fin kontrast.

Vita Hemligheter sa...

Minsta lilla kan göra så mycket:)
Trevlig söndag
Kram Emma