torsdag 8 september 2011

Helges favorit!

Min efterrätt....
.... är Helges favorit!!!
Min "Halv åtta hos mig"-meny"
Helges tre favoriter av alla vinnar-recepten.
Mitt festbröd fick också vara med i boken
som ett av tolv "extra bidrag".


Mat är livet. På längden och på tvären och allt däremellan. Jag älskar att laga mat, se på mat, upptäcka mat och framför allt att äta mat. Så det var ju inte så konstigt att jag ville vara med och äta och laga mat i "Halv åtta hos mig" när de sökte folk till sin Ölands-vecka förra året. Å hej och hå så himlans rolig vecka det var. Å eftersom jag hade sista dagen som värd så kunde jag ju bara sitta och äta och ha det gott hela veckan. Loved it! Till råga på allt så hade jag turen att få högst poäng den veckan vilken bidrog till att jag fick vara med i "Mera Halv åtta hos mig"-boken bland säsongens andra vinnare. Å dessutom är min efterrätt "Helges favorit" i boken och det är ju också himlans roligt det också. So here you have it. En liten sneak-peak only for you, goa blogg läsare. Only for you!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst.....Om ni klickar på bilderna blir de större och då ser ni lite bättre vad det står. Litet tips bara :).

2 kommentarer :

Caroline Dourén sa...

Den måste jag köpa!! Åh vad roligt med dina recept i en bok och vilka fina bilder :D. Förstår att du blev Helges favorit, du är ju VÅR favorit också!!! Du är så värd all framgång Marika, SATSA PÅ DETTA NU (och NEJ, jag kommer ALDRIG sluta tjata om det ;)). Stor kram till dig du makalöst duktiga kvinna!

Det ljuva livet i stan sa...

Det hade varit jättekul att se de avsnitt där du var med, iaf det där du var värd!! Vet du var man kan hitta det eller har du möjlighet att lägga upp en länk här på bloggen?

Kram Frida

Ps. Har följt Halv åtta hos mig rätt mycket, så jag har kanske faktiskt sett dig på TV fast inte vet om det bara. :D Ds.