måndag 19 september 2011

Ny vecka!


Bon jour (eller Barn-jour som min käre far tyckte det stod först...)-skylten
kommer från Louise Interiör.

Ny vecka, nya utmaningar och ny TÄVLINGS-propaganda. Jamen är det inte härligt så säg :)!

Här på the Island är det ännu en riktig inne-sittar-dag vilken suits me fine eftersom jag har en massa småpyssel att fixa och dona med idag. Vad ska Ni hitta på idag, goa läsare? Förutom att rösta då så klart ;).......

Bästa måndagen önskar jag er idag.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Bilder från vårt kök. Tapeten kommer från Boråstapeter (deras Sessidekollektion) men har utgått ur deras sortiment.

2 kommentarer :

Maria sa...

Har nyligen funnit din blogg och det är alltid lika trevligt att "titta in" här. Ni har ett otroligt fint hem. Här i Västmanland regnar det så det blir till att fixa och dona inne i dag.
Ha det gott!!!!

Vita Hemligheter sa...

Visst är det skönt med en inne-fixar-dag likadant här idag. Den tapeten har jag i mitt kök också, visst är den fin:)
Kram Emma